مهاجم آرژانتینی به اشتباهش در رابطه با خداحافظی از تیم ملی اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیونل مسی پس از شکست در فینال کوپا آمریکا ۲۰۱۶ برابر شیلی در ضربات پنالتی از تیم ملی آرژانتین خداحافظی کرد اما چند هفته پیش اعلام کرد که به تیم ملی بازمی گردد. او پنجشنبه هفته گذشته تک گل تیمش را برابر اروگوئه در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ثمر رساند و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد. آرژانتین با کسب سه امتیاز صدر نشین شد اما مهاجم آلبی سلسته به خاطر مشکلات جسمانی روز گذشته به بارسلونا بازگشت و نتوانست کشورش را در دیدار دوم برابر ونزوئلا همراهی کند. مهاجم آرژانتینی در مصاحبه با شبکه تله افه درباره تصمیمش مبنی بر جدایی از تیم ملی و زندگی شخصی اش صحبت کرد.
مهاجم بارسلونا گفت: «رویای همه بازیکنان فتح جامی با تیم ملی است و من بیش از همه برای رسیدن به آن تلاش می‌کنم. بدون فکر اعلام کردم دیگر در تیم ملی بازی نمی‌کنم. این سخنان به خاطر ضربه سنگینی بود که خوردم. در حقیقت فکر می‌کردم بالاخره می‌توانم در این مسابقات با آرژانتین به قهرمانی دست یابم. مدت زمان زیادی‌ست که برای رسیدن به جامی تلاش می‌کنم. فتح عنوان با تیم ملی آرزویم است.»

مسی در ادامه افزود: «تیم بعد از شکست در فینال نابود شد چون سال گذشته در همین مسابقات برابر این تیم شکست خورده بودیم. فکر می‌کردم دیگر نمی‌توانم به همراه آرژانتین قهرمان شوم. به نیش‌وکنایه‌ها عادت کرده‌ام. این ناکامی باعث شد چنین حرف‌هایی را بزنم اما با گذشت زمان کمی آرام‌تر شدم و تجدید نظر کردم. وقتی تیم را دیدم با خودم گفتم باید برایش کاری انجام دهم.»

ستاره آرژانتینی درباره زندگی روزانه‌اش در بارسلونا گفت: «زندگی عادی دارم. ساعت ۹ به همراه همسرم تیاگو را به مدرسه می‌بریم. ساعت ۱۰ به باشگاه می‌روم. ساعت ۱۱ تمرینات شروع می‌شود و ساعت ۱۴ به خانه باز می‌گردم. تیاگو ساعت ۱۶ از مدرسه خارج می‌شود. سپس تا زمان شام اوقاتم را با خانواده سپری می‌کنم. پس از آن بچه‌ها غذا می‌خورند و می‌خوابند.»

مسی در پایان گفت: «همیشه به همسرم می‌گویم در آرژانتین همه چیز را خواهیم داشت. خانواده من و او در این کشور هستند. دوست داریم به وطن‌مان بازگردیم. در کشورم مدت زمان کوتاهی زندگی کردم چون از ۱۳ سالگی آن جا را ترک کردم.»


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 575790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =