کاربران مشکلات خود را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته کاربران مشکلات خود در زمینه آب عسلویه، استخدام هیات علمی، سربازی و ... را در این صفحه مطرح کردند.

در جدول زیر این مشکلات آورده شده است:

 

ردیف

موضوع

شرح موضوع

1

اقتصاد

- با سلام ، مادر بنده كه مادر شهيد است از سال 91 از طرف بنياد شهيد بازنشسته شده ولي تا اين لحظه بزنشستگي پرداخت نشده  وقتي بودجه نيست چطور مديران حقوق و پاداش آنچناني مي گيرند.!!!!!

- مشکل آب عسلویه

2

نظام وظیفه

با سلام. داوطلبی هستم که تاریخ اعزامم به سربازی 2 روز دیگه یعنی  19 شهریور امسال هست. از طرفی احتمال قبول شدنم در دانشگاه به واسطه رتبه و ترازم صد در صد است. قرار بود نظام وظیفه تاریخ اعزام به خدمت کسانی امثال بنده را یک ماه تمدید کند اما متاسفانه نظام وظیفه از انجام دادن این کار امتناع کرده است. سوال بنده این است: امثال بنده 12 روز دیگه به دانشگاه می رویم چه لزومی دارد که سازمان نظام وظیفه این همه استرس به ما وارد می کند. چرا تاریخ اعزام ما را یک ماه دیگه تمدید نمی کند.

3

شهری

- وجود سگهای ولگرد و وحشی در طول مسیر 8 کیلومتری مابین بلوار موذن تا شهرک محمودآباد منطقه 7 استان البرز، سالهاست تهدید و رعب و وحشت علیه افرادی که در حال تردد در این مسیر هستند اعم از مسافران، گردشگران و ورزشکاران بی دفاع و احیانا کارکنان راهسازی را فراهم ساخته. جالب اینجاست که در طول این مسیر، محوطه باز و حفاظت شده سازمان انرژی اتمی زیستگاه خوبی برای برخی از همین گله های سگ ولگرد می باشد که آزادانه و بدون هیچ ممانعتی به داخل و خارج از سازمان تردد دارند و بعضا کنار جاده منظره وحشتناک درگیری و نزاع گله های سگ را با یکدیگر شاهد هستیم. از مسئولین محترم خواهشمندم نسبت به پاکسازی این منطقه از لوث سگهای ولگرد چاره ای بیاندیشند و جامه عمل بپوشانند. متشکرم

- جهت لوله کشی فاضلاب شهری در منطقه 5 خیابان مخبری که سالهاست پول ان را تمام کمال در یافت کرده اند راه اندازی وانشهابات وصل نشده است در صورتیکه با سرمایه مردم اینکار انجام شده وپول مردم اگر در بانک بود چقدر سود داشت ولی اگر مطالبات سازمانها چند روز تاخیر داشته باشد باید جریمه پرداخت چرا همیشه به طرف ضرر مردم قانون می شود؟؟

4

آموزش

- با سلام از مسئولین سوال شود که چرا سوابق تحصیلی هیئت علمی که در زمان تحصیل شاغل بوده اند و از امکانات محل اشتغال خود برای تحصیل استفاده کرده اند جزء سنواتشان حساب می شود ولی سوابق تحصیلی کسانی که شغل خود را به دلیل تحصیل رها کرده اند و بعد از تحصیلات به عنوان هیئت علمی مشغول به کار هستند جزء سنواتشان محسوب نمی شود. در حالیکه این افراد هیچ هزینه ای را به محل اشتغال خود و یا دولت تحمیل نکرده اند ولی این امتیاز از آنان سلب شده است.

- با سلام بپرسيد چرا کساني كه مداركشان را از مالزي مي گيرند در مقطع دكترا وقتي  به ايران برمی گردند اگر مداركشان را به وزارت بهداشت بدهند جهت ارزيابي دكتراي پژوهشي مي دهند ولي اگر به وزارت علوم بدهند دكتراي تخصصي ارزيابي مي شوند. توجه داشته باشيد مدارك اخذ شده مثلا از دانشگاه يو اس ام مالزي كه ريسرچ هست يعني واحد نمي گذرانند. يا وزارت علوم خبر نداره و يا وزارت بهداشت كارش من در آوردي هست. در حاليكه روي مدرك اصلي عنوان پي اچ دي نوشته كه در تمام دنيا هم همين است و هيچ تبعيضي نيست. بدانيد كه هيچ فرقي بين مدارك اخذ شده از دانشگاه مبدا نيست و وزارت بهداشت اينجا ابن بازي را در آورده.

- با سلام اينجانب داراي مدرك دكتري شيمي هستم. براي ثبت نام در فراخوان جذب هيئت علمي پيماني كه هر سال دوبار در شهريور و بهمن برگزار مي شود مي خواستم ثبت نام كنم. دانشگاهها اعلام نياز را اعلام كردند. به طور مثال يک دانشگاهي اعلام كرده در كل رشته ها در مجموع ١٠٠ نفر لازم دارد اما وزارت اين محدوديت را گذاشته كه اين دانشگاه فقط ٥ نفر مي تواند جذب كنه حال سوال اينجاست كه دانشگاه چطور افراد با رشته هاي مختلف را براي انتخاب آن ٥ نفر مقايسه كند؟ براي ثبت نام بايد ٣٠ هزار تومن پرداخت كنيم. آيا اين غير از اين است كه وزارت بودجه خود را از اين پول ها جمع مي كند؟ جالبه كه اين كارشان از بهمن سال قبل شروع شد لطفأ پيگيري كنيد. براي مشاهده اين مشكلات فايل اكسل موجود در سايت مركز جذب را بررسي كنيد. ممنون

 

 

46232

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =