یک گوینده رادیو: هیچ‌گاه خبر سیاسی نخواهم خواند

مهر نوشت: حمید محمدی گوینده خبر و بازیگر برنامه طنز رادیو درباره اینکه ممکن است زمانی هم اخبار سیاسی بخواند، اعلام کرد که هیچ گاه خبر سیاسی نخواهد خواند.

حمید محمدی این روزها جز گویندگی خبر در شبکه های یک و سه سیما یک برنامه دیگر هم در رادیو دارد که البته نه اخبار می گوید و نه گزارش های ورزشی اجرا می کند بلکه بازیگر یک برنامه طنز آن هم از نوع اجتماعی است که هر روز با نام «لنگ ظهر» از ساعت ۱۴ تا ۱۴:۳۰ روی آنتن رادیو جوان می رود.

البته حمید محمدی پیش از این هم اجراهای طنز در رادیو داشته است و اصلا ورودش به عرصه رادیو و تلویزیون با اجرای طنز بوده است.

او درباره برنامه «نود» که گاهی به فضای فرهنگ و هنر نزدیک می شود، گفت: ما در حال حاضر آیتمی به نام «تقویم نود» داریم که در آن در کنار وقایع فوتبالی به تولد هنرمندان و یا وقایع فرهنگی و هنری هم می پردازیم. فردوسی پور در «نود» با یک تیر چند نشانه می زند و با تعاملی که با هنرمندان و شخصیت ها دارد سعی می کند به این حوزه هم بپردازد.

محمدی درباره آخرین برنامه هر سال «نود» که از هنرمندان دعوت می شود و سال ۹۵ جناب خان را دعوت کرده بود، اظهار کرد: فکر می کنم این به ذکاوت تهیه کننده بازمی گردد که ارتباطی بین هنر و فوتبال پیدا می کند و در چنین برنامه ای هم فضای سرگرمی را حفظ می کند و هم فضای سال نو را. البته این مساله شاید خیلی هم عجیب نباشد چون برنامه های ترکیبی هم معمولا چهره های ورزشی و فوتبالی را دعوت می کنند و هم عادل فردوسی پور و هم جواد خیابانی به «خندوانه» رفته اند.

این بازیگر برنامه های طنز و گوینده ورزشی درباره برنامه ایده آل خود میان بازیگری رادیو و خبر عنوان کرد: ایده آل من این است که مثل بازی طنزی که در برنامه رادیو جوان دارم یک برنامه با تمی طنز و در فضایی اجتماعی در تلویزیون داشته باشم.

این گوینده خبر ورزشی در پایان درباره اینکه آیا روزی خبر سیاسی خواهد گفت یا نه؟ اظهار کرد: با صراحت باید بگویم «نع» مسلما هیچ گاه خبر سیاسی نمی خوانم چون فکر می کنم حوزه های مختلف خبری متفاوت است و ویژگی های خاص خود را هم می طلبد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    21 2
    اگر رئیست برات یه طعنه سیاسی اماده کنند که نثار دولت روحانی کنی باید اطاعت کنی دیگه وگرنه باید یه کار دیگه پیدا کنی.