رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در 24 ساعت گذشته بر اثر برخورد خونین یک دستگاه سواری سمند با سواری پراید در محور آزاد راه همدان به ساوه و واژگونی یک دستگاه سمند در فیروزان نهاوند، 2 نفر کشته و 6 نفر از سرنشینان این خودروها مجروح شدند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان طی گفتگوی اختصاصی با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: در سانحه اول یک دستگاه خودروی سواری سمند در فیروزان نهاوند واژگون شد که در این حادثه یک نفر کشته و چهار نفر نیز مجروح شدند

وی خاطرنشان کرد: بر اثر واژگونی خودرو سمند در کیلومتر هشت شهر فیروزان به سمت کرمانشان یک زن از سرنشینان خودرو در دم کشته و چهار نفر دیگر مصدوم شد.

سرهنگ عزیزی یادآور شد: در این حادثه زنی که از سرنشینان خودرو بود به علت وارد آمدن ضربه شدید از ناحیه سر در دم فوت کرده و چهار نفر دیگر نیز مجروح شدند که سه نفر توسط آمبولانس های هلال احمر نهاوند با همکاری اورژانس کنگاور به بیمارستان کنگاور اعزام شدند و یک نفر نیز سرپایی مداوا شد، کارشناسان پلیس راه علت این سانحه را سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل خودرو اعلام کردند.


فرمانده پلیس راه استان در ادامه گفت: در حادثه دوم که در محور آزاد راه همدان به ساوه و در ساعت 19:40 عصر دیروز رخ داد یک دستگاه سواری سمند با یک دستگاه سواری پراید به شدت برخورد کرد.


وی افزود: متاسفانه در پی وقوع این حادثه سرنشین سواری سمند که نوجوانی 15 ساله بود به دلیل عدم استفاده از کمربند ایمنی پس از تصادف به سمت شیشه خودرو پرتاب و دچار مجروحیت شد که پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ عزیزی به علت وقوع این حادثه اشاره کرد و افزود:‌ کارشناسان پلیس با حضور در صحنه حادثه، علت این تصادف را عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری سمند اعلام کردند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =