درحالی که رسانه های جناح دوم خرداد به ساماندهی خود سرگرم اند رسانه های حامی دکتراحمدی نژاد هنوزروی مشخصی پیدانکرده اند.

بررسی سایتهای حامی دولت و مرور اخبار و گزارشهای آنها نشان می دهد پس از کناره گیری رسمی سیدمحمدخاتمی از عرصه نامزدی انتخابات ، هنوز سیاست هدفمندی توسط این رسانه ها اتخاذ نشده است.

این سایتها که تا زمان حضور خاتمی آتش تبلیغاتی نسبتا گسترده ای علیه جناح دوم خرداد تدارک دیده بودند هم اکنون با نوعی سردرگمی مواجهند و تنها به انتشار اخبار رسمی و نیمه رسمی مربوط به میرحسین موسوی و کروبی می پردازند. همچنین در اتین پایگاههای خبری اثری از حملات تند که اصلاح طلبان از آن به عنوان اقدامات تخریبگرانه یاد می کنند یافت نمی شود.

به نظر می رسد سکوت و انفعال نسبی رسانه های یاد شده بدلیل تاخیر در آرایش انتخاباتی اصولگرایان و شخص دکتراحمدی نژاد است و انتظار می رود با پایان تعطیلات و انتشار مطبوعات، رسانه های حامی رئیس جمهور برای امر تبلیغات احمدی نژاد ساماندهی شوند.

گفتنی است در ایام اخیر بیشترین اخبار انتخاباتی مربوط به میرحسین موسوی بود که در رسانه های اصلاح طلب و اصولگرا بازتاب قابل توجهی داشت.

کد خبر 5778

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهتاج IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۱
    0 0
    يه ضرب المثل قديميه كه ميگه: هنوز کجاشو ديدي!
  • malek IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۱
    0 0
    احمدی نژاد نیازی به تبلیغات زود رس ندارد.
  • علوی از قم IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۱
    0 0
    امیدوارم آقای احمدی نژاد هم مثل آقای خاتمی تصمیم عاقلانه بگیرند. شایدم همین تصمیم رو گرفتن که حامیانش سردرگمند.
  • مهدی KW ۱۲:۴۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۱
    0 0
    کسانی که از قبل انتخاب شده اند نیازی به تبلیغات ندارند.

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین