دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) گفت: ستاد بجز مراسم روز چهارده خرداد برنامه ای در حرم مطهر و سایر نقاط تهران نخواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از کمیته روابط عمومی و خبری ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) محمد علی انصاری در دومین نشست بررسی و سیاستگذاری برنامه های بیست و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(س) بار دیگر بر معرفی نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد برگزاری مراسم تاکید کرد.

اهم سخنان دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در این نشست که با حضور نمایندگان نهادها،سازمانها و وزارتخانه های مختلف برگزار شد، را در ادامه بخوانید:

  • مراسم ویژه بیست و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (س)امسال تنها در روز چهارده خرداد ماه با برپایی نماز جمعه برگزار می شود.
  • ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (س)بجز مراسم روز چهارده خرداد برنامه ای در حرم مطهر و سایر نقاط تهران نخواهد داشت. از آنجا که در روز سیزدهم خرداد ماه که سالرزو ولادت حضرت زهرا(س)و نیز میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است،برنامه ریزیها باید متناسب با دو رویداد میلاد و رحلت امام خمینی (س) باشد.
  • مراسم مربوط به بزرگداشت امام خمینی (س)باید "تکریم واحترام مردم"و "حول محور امام و ولایت "برگزار شود. دستگاهها و نهاد های مختلف باید با برنامه ریزی جامع و کامل در شان بینانگذار جمهوری اسلامی ایران و با تاکید "وحدت ملی"باشد.
  • از ستاد ائمه جمعه،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،شهرداری تهران و صدا و سیما می خواهم تا در خصوص مراسم ویژه روز 14 خرداد و برپایی نماز جمعه در این روز برنامه ریزی ویژه ای انجام دهند.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 57818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =