۰ نفر
۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۵

ایرنا نوشت: تارنمای آمریکایی «بازفید» امروز سه شنبه خبر داد که مردی در نیویورک یک زن محجبه را که مشغول تماشای ویترین یک فروشگاه لباس بود، آتش زد.

 این تارنمای آمریکایی به نقل از پلیس نیویورک نوشت که این خانم محجبه 35 ساله شنبه شب (20 شهریور) به وقت محلی مشغول تماشای ویترین یک فروشگاه لباس بود که مردی با فندک لباس او را آتش زد. وی پس از آنکه داغ بودن دست چپ خود را احساس کرد، متوجه شد که شعله ور است و سعی کرد آتش را خاموش کند.

به گفته پلیس، سوختگی این خانم جدی نیست ولی لباس او سوراخ شده است. پلیس نیویورک احتمال می دهد که انگیزه این حادثه تنفر نژادی بوده باشد. هنوز کسی در این ارتباط دستگیر نشده است.

آلبرت کان (Albert Cahn) مدیر دعاوی راهبردی شورای روابط اسلام و آمریکا به تارنمای بازفید گفت که این شورا از افزایش حمله به مسلمانان در آمریکا نگران است. «نه تنها جامعه مسلمانان بلکه تمامی آمریکایی ها باید از این حوادث نگران باشند.»

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه نیز مسجدی در فلوریدای آمریکا طعمه حریق شد. در سال های اخیر آمار حملات به مسلمانان و اماکن مقدس آنان در آمریکا افزایش یافته و تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا از یک سو و جنایات تروریست های تکفیری از سوی دیگر بر شدت آن افزوده است.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 578637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 4
    قول میدم شخص مهاجم طرفدار ترامپ بوده و تو ستاد انتخاباتیش هم کار می کنه
  • بی نام A1 ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    14 40
    برین عربستان زندگی کنین با حجابها و مسلمین عزیز.... بین کفار چی میخاین؟ اونم تو قلب فساد و بی بندوباری به گفته ی خودتون.....
    • کمال DE ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
      4 0
      فدات شم گل گفتی