درآستانه هفته دفاع مقدس سرهنگ سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان با دکتر غنیان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین سرهنگ سلامي، مدیرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان سمنان ضمن تبريك به مناسبت عيد قربان و با گراميداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید پرشور برگزار شود تا گوشه‌ای از جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس جبران شود.
وي با اشاره به نقش جامعه كارگري در دفاع مقدس گفت: ما بايد نقش كارگران در دفاع مقدس را زنده نگه داشته و آن را به نسل جديد منعكس نماييم.
مدیرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان سمنان افزود: بنياد حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان سمنان برای جمع آوری، ثبت، ضبط و انتشار خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان از جامعه كارگري آمادگی کامل را دارد.
سلامي به مراحل ساخت باغ موزه دفاع مقدس سمنان اشاره کرد و گفت: مراحل ساخت این باغ موزه در استان به پايان رسيده و به زودي افتتاح خواهد شد.
در ادامه اسماعيل غنيان مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان سمنان ضمن گراميداشت دهه امامت و ولايت و تبريك عيد قربان و با اشاره به نقش هشت سال دفاع مقدس در تحکیم پایه‌های انقلاب و آبیاری درخت نوپای انقلاب با خون شهدا، بر آمادگی این اداره کل درجمع آوری و ثبت و ضبط و انتشارخاطرات رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان در جامعه كار و تعاون تأکید کرد.
وی گفت باید به نوعی در اين زمينه کار كنيم که در كارگران انگيزه ایجاد شود تا طالب و مشتاق حضور در این عرصه ها شوند و با استفاده از پتانسيل تشكلهاي كارگري، كارفرمايي، اتحاديه ها، تعاوني ها و ... در این راستا آمادگی خود را برای هر نوع همکاری اعلام می نمایيم.
در این نشست با توجه به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس برنامه‌های دستگاه‌ها اعلام شد و نمایندگان این ادارات به بحث و گفتگو پرداختند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 579120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =