جلسه مشترک همکاری جمعیت هلال احمر استان مرکزی با شرکت پتروشیمی شازند با هدف تقدیر از تلاشها و اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی تداوم همکاریهای مشترک برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین جلسه مشترک جمعیت هلال احمر و شرکت پتروشیمی شازند ساعت 10 صبح امروز باحضور مدیر عامل جمعیت هلال احمر و مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند در محل سالن اجتماعات پتروشیمی برگزار شد.
دکتر محمد محمدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در این مراسم ازخیرین و داوطلبان بعنوان ستون فقرات جمعیت هلال احمر یاد نمود وافزود: داوطلبان با جمع آوری کمک از توانمندان و رساندن این کمکها به نیازمندان نقش حلقه اتصال توان توانمندان ونیاز نیازمندان را ایفاء می کنند.
دکتر محمدی اضافه کرد :لذت در حین کار نیک ایجاد می شود و وجود مساکین سبب می شود انسانهای خیر و‌ نیکوکار به کمک آنها بپردازند و لذت و سعادت را درانجام این امرنیک تجربه نمایند.
وی یادآور شد: مردم باید شاکر داشته های خود باشند و از عزت نفس برخوردار‌ بوده و از طریق کمک به مستمندان خود را از لذت سیر بسوی کمال سیراب کنند و دل به جهان مادی نبندند.
در ادامه مهندس غریب پور مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند ضمن خیر مقدم به مسئولین جمعیت هلال احمر بر تعامل هرچه بیشتر شرکت پتروشیمی با جمعیت هلال احمر تاکید کرد و افزود:
درادامه سید رضا میر هاشمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ضمن تقدیر و تشکراز زحمات شرکت پتروشیمی به دلیل میزبانی این جلسه گفت: انجام کار خوب زمانی برای انسان ثمرداردکه بانیت قربه الی الله وجهت رضای خداوند انجام شود. وی افزود انجام کار خیربخصوص کارخیری که در راه رضای خداوندمتعال باشدسرانجام انسان رابه سعادت وخوشبختی منتهی می کند. درپایان این جلسه از جمعی از کارکنان شرکت تعاونی پتروشیمی که در طرح حامیان شفاء با اختصاص مبلغی از حقوق ماهیانه خودبا جمعیت هلال احمر استان مشارکت داشتند تقدیر بعمل آمد .
گفتنی است در پایان این مراسم مهندس غریب پور مدیر عامل شرکت پتروشیمی شازند عضو داوطلب افتخاری جمعیت هلال احمر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 579127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =