سرمربی سابق پرسپولیس می گوید این باشگاه و هوادارانش برای او جایگاهی ویژه در قلبش دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ افشین قطبی این روزها دور از ایران به سر می برد. این فاصله ای که بین او و سرزمین مادرش به وجود آمده، به سادگی از بین نمی رود. مشکل مالیاتی که از دوران حضور در تیم ملی و پرسپولیس برای قطبی باقی مانده، عامل این جدایی است. با این حال او فوتبال ایرانرا رصد می کند و در آستانه دربی در گفت و گو با خبرآنلاین توضیحاتی درباره این مسابقه مهیج می دهد.

دربی تهران در پیش است. شما چه خاطراتی از دربی دارید. البته در دوران حضور شما در پرسپولیس معمولا دربی ها مساوی تمام می شد.
به نظر من دربی تهران، بهترین دربی آسیاست. جلوه ها، سروصداها و... همه خاطره های پایدار زندگی من هستند که متاسفانه من را ترک کرده اند. چیزی که شخصا در دربی ها برای من خیلی خاص بود، به تقابل با ناصر حجازی برمی گشت. او واقعا یک نماد و اسطوره برای فوتبال ایران است و خدا رحمتش کند.

پیش بینی شما از دربی پیشرو چیست؟ فکر می کنید نتیجه بازی به نفع کدام تیم باشد؟
تقریبا پیش بینی این مسابقه غیر ممکن است. من هم قصد ندارم این کار را انجام دهم. فقط امیدوارم که هر دو تیم بتوانند بهترین بازی شان را انجام دهند و شاهد دیدار هیجان انگیز برای سرتاسر قاره آسیا باشیم.

شما بازی های پرسپولیس را پیگیری می کنید؟ اصلا با هواداران این تیم هنوز رابطه دارید؟
پرسپولیس جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد. من همیشه با این باشگاه در ارتباطم؛ حتی با بازیکنان و طرفدارانش.

ممکن است یک روز دوباره برگرددید؟ البته می دانیم که سر مالیات هنوز با باشگاه پرسپولیس مشکل دارید.
همه چیز در فوتبال ممکن است. ولی این خیلی دشوار است که یک نقشه برای آینده داشته باشید. من از شغلم لذت می برم و عاشق این هستم که بازیکنان بهتری برای فوتبال بسازم. کار کردن در سرزمین مادری ام همیشه برای من یک افتخار است.

شرایط تیم ملی ایران را با کارلوس کی روش چطور می بینید؟
مسابقات مقدماتی جام جهانی به تازگی شروع شده است، به خاطر همین خیلی زود است که من الان بخواهم درباره تیم ملی نظر بدهم. بازیکنان جوان و فوق العاده زیادی برای انتخاب در تیم ملی وجود دارند. من برای فوتبال ایران روزهای خوبی را پیش بینی می کنم.


252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 579734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    2 12
    تنها افتخار دل این شیر آن قهرمانی کذایی به کمک نوید پرسپولیسی زاده بود , و الا در بعد بین المللی با اینکه کره را مثل کف دستش می شناخت با شکست مفتضحانه تیم ملی را از شرکت در جام جهانی محروم کرد . کل افتخاراتش هم حضور در تیم رده پائین ژاپنی و تایلندی و اخراج از این تیم هایی بود که فوتبال تایلند چند روز پیش 4 0 به عراق باخت
    • بی نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
      12 1
      بابا کارشناس بابا با ادب کوپن تو خرج نکن موتور میسوزونی ها از ما گفتن