معاون اول رییس جمهوری با اشاره به گذشت نه سال از صدور فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری برای مقابله با مفاسد اقتصادی، خواستار تلاش جدی تر همه دستگاه ها و مسوولین در سال همت مضاعف، کار مضاعف شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،محمدرضا رحیمی در پنجاه و ششمین جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هدف این ستاد را بواسطه پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب هدفی با ارزش و مقدس دانست .

وی گفت: تلاشهای خوبی از سوی سه قوه در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت گرفته است که البته این اقدامات هنوز کافی نیست و امید است با تأسی از نامگذاری سال همت مضاعف ،کار مضاعف گام های بلندی در راستای تامین نظر رهبر معظم انقلاب برداشته شود.

در این جلسه دبیرکل بانک مرکزی با اشاره به کاهش مطالبات غیر جاری در ماه های اخیر، از همت و عزم جدی شبکه بانکی بر وصول مطالبات معوق خبر داد.

وی همچنین علت عمده این کاهش در رشد مطالبات غیر جاری را تلاش های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی عنوان کرد.

در این نشست همچنین مقرر شد فهرستی از کلیه افرادی که مطالبات معوق دارند و با اقدامات تامینی کمیته زیرمجموعه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی حاضر به پرداخت دیون خود نیستند تهیه و به بانک مرکزی ابلاغ گردد تا اقدامات پیشگیرانه در مورد آنان اعمال شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 58017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =