شهردار شهر ری اعلام کرد در قالب اجرای طرح "باز باران" بسته‌های حمایتی برای کاهش مشکلات دانش‌آموزان محروم جنوب تهران بین این اشخاص از ابتدای مهرماه توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شهرداری ری از اجرای طرح " بازباران "در قالب ویژه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی به مناسبت بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در این منطقه جنوبی خبرداد.

احمد صفوی شهردار منطقه 20 تهران در این باره توضیح داد: آئین بازگشایی مدارس، حوزه های علمیه و دانشگاه ها در شهر ری برگزار می شود و همزمان با این آیین، کارگاه های آموزشی با مضامین کسب و کار و آسیب های اجتماعی، جشن آغاز سال تحصیلی برای مدارس مناطق محروم، اهداء بسته های حمایتی و سلامت محور، اجرای طرح سلامت معنوی برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: جشنواره بهترین ها از دورریختنی ها، طرح حجاب یاوران، دوره های آموزشی مدارس آماده و جشنواره تفریحی ورزشی در قالب مسابقات و برنامه های فرهنگی از دیگر فعالیت هایی است ویژه آغاز سال تحصیلی جدید برنامه ریزی شده است و در مراکز آموزشی و مدارس به اجرا در می آید.

صفوی با بیان اینکه اکثر فعالیت های مدیریت شهری این منطقه با محوریت محله های کم برخوردار و نیازمند در حال اجراست، گفت: برپایی جشن ماه مهربونی ویژه کودکان کار، توزیع بسته های حمایتی برای دانش آموزان نیازمند و اجرای جشنواره بومی محلی در محدوده حریم و روستاهای منطقه 20 از جمله مواردی است که تا پایان مهرماه در مدارس و مراکز آموزشی این منطقه جنوبی انجام می شود تا اقشار کم برخوردار و نیازمند نیز بدون دغدغه، سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: بر اساس تفاهم نامه با آموزش و پرورش صدها فعالیت در قالب برنامه های عمرانی و برنامه ای در مدارس و مراکز آموزشی اجرا می شود که امسال اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان برای این تعامل وهمکاری لحاظ شده است تا بستر نشر علم و دانش، بیش از پیش فراهم شود.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 580173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =