منم همین گرفتاری رو دارم
اصلا نمیشه با خودروی جلویی فاصله مطمئنه رو حفظ کرد چون سریع یکی میپیچه جلوت
باز بخوای فاصله رعایت کنی یکی دیگه و ....
خلاصه با این کار بیشتر در معرض تصادف و بوق و اعصاب خوردی هستی
جالبه گه هيچ نظري وجود ندارد اگر خبر انتقاد از يه مسئول و يا كنايه زدن به يه اسطوره يا قهرمان ملي و يا پيش قضاوتي در خصوص مسئله اي كه هيچ تخصصي در آن نداريم، مطرح ميشد، الان زيرش 10 تاكامنت بود... ولي فرهنگ رانندگي .... فرهنگ و رفتار اجتماعي و.......... ببخشيد... كلاً فررررررررهنگ در خون و رگ ما جاريه و از ما بهتر در دنيا وجود نداره همه بد هستن غير از ما.... اخبار و سايت هاي خبريمونم همينو ميگن
كمي درست باشيم لطفاً.
علاوه بر نظرات دوستان ،خط كشى منظم خيابانها بخصوص در تغيير مسير به چپ خيلى مهمه ما بسيارى از ميادين و خيابان هامون استاندارد نيست و اين به بهانه ايي براى بد رانندگى كردن كمك ميكنه
دقيقا من دو هفته پيش به مدت يك هفته مونيخ و دوسلدورف رانندگي كردم جدا از فرهنگ بالاى رانندگي شون . جاده سازى و آسفالتى كه نيم متر زير سازى داشت چون بخشهايي كه بازسازي ميكردن رو ميديدم. خط كشي تمام مسير از شهر تا بين شهرها نبود حتى يك دست انداز يا چاله بي اغراق ٩٠٪ ماشين ها به روز سالم و تميز . حتي ماشينهاي سنگين انگار از لاى زرورق درآورده بودن . يك سفر جادهاي بي نظير و امن رو تجربه كردم كه كل مسير يك ماشين پليس داشت
متاسفانه از بی لیاقتی مسئولان ما ایرانی ها دچار اعتماد به نفس پایین و خودباختگی شدیم. درست کردن فرهنگ رانندگی کار یکی دو ساله. اما مسئولان عزیز تواناییشو ندارن یعنی اصلا مهم نیست براشون
مشکل ما ریشه ایه. ریشه ی فرهنگی داره. خیلی از مسائل تو این معضل نقش دارن. نگاه کنید به ادبیات امروز جامعه ی ما که به ازای هر جمله یک تا چند فحش رکیک هم همراهشه از بین بردن طبیعت, رعایت نکردن حقوق شهروندی, یادگاری نوشتن روی بناهای تاریخی, تخریب اموال عمومی و...
کاش دیدن ایران آروم و با فرهنگ به عمر ما قد بده
سالها تو كشور عزيزمون و اروپا رانندگي كردم، نه خواهشا گردن مسولين نندازين تقصير خودمونه. اشكال نداره حتي اگر يكي كشيد جلوي شما فقط با يه ترمز كوچلو دوباره فاصله حل ميشه.
من در شهر دوبی هم رانندگی حتی بهتر از مونیخ رو دیدم. تو خروجی های اتوبانها حتی صف کیلومتری دیدم. اما در حالیکه بقیه خطوط اتوبان بسیار خلوت بود حتی یک ماشین هم نمیومد از جلوی صف بپیچه از خروجی خارج شه .
ما برای اصلاح وضع رانندگی تو کشورمون اول باید از خودمون شروع کنیم . ضمن اینکه بهبود کیفیت آسفالت خیابانها ، ساماندهی خط کشی ها و به نظر من افزایش جریمه ها می تونه وضع رو بهتر بکنه.
من هر روز صبح از غرب به شرق اتوبان یادگار تا سئول میام و خیلی راحت رانندگی می کنم. سبک رانندگی همشهریان خودمون مثل همین مونیخی هاست تو این مسیر . همه بین خطوط رانندگی می کنن ، فاصله طولی و عرضی رو رعایت می کنن. در صورتیکه راهنما بزنی خیلی راحت بهت اجازه می دن خطت رو عوض کنی . پس میشه
خبر انلاین عزیز ضمن تشکر لطفا از این ویدئو های اموزشی بیشتر بگذارید چون واقعا در این مقوله مثل سایر مقولات با ضعف و مشکلات عدیده فرهنگی و آموزشی روبرو هستیم و خیلیا هستند که اصلا توجیه نیستند که این خطوط اعم از ممتد و منقطع و دیگر علائم و تابلوهاچه مفهوم و کاربردی دارند و گاها فکر میکنند این خط کشی ها برای قشنگیه معابر هست متاسفانه اگر در این راهها مردم ما رانندگی می کردند به محض اینکه به یک چراغ قرمز یا ترافیکی پر ازدهام می رسیدند انوقت بودکه این سه لاین عبوری بر اثر بی انضباطی و قانون شکنی یک عده ای از رانندگان تبدیل 6 لاین عبوری می شد
نظر شما