ساختمان سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری خرم‌آباد افتتاح شد

سفیرافلاک نوشت: طی مراسمی با حضور شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر خرم‌آباد ساختمان سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری خرم‌آباد افتتاح شد

طی مراسمی و با حضور شهردار خرم‌آباد،رئیس شورای شهر ، تعدادی از اعضای شورای شهر خرم‌آباد و فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد ساختمان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری خرم‌آباد افتتاح شد.

یحیی عیدی بیرانوند در آیین افتتاحیه این مرکز ،سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری را یکی از سازمانهای فعال شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد و عنوان داشت: مدیران شهری باید اهل ریسک کردن باشند چرا که بدون ریسک پذیری نمی‌توان کارها را پیش برد.

وی کارخانه کمپوست خرم‌آباد را یکی از نمونه های موفق ریسک پذیری در شهرداری خرم‌آباد برشمرد و افزود: ما در آغاز ساخت کارخانه کمپوست خرم‌آباد توانستیم کار را با ۲۰ میلیون تومان وام شروع کنیم و می‌بینیم که امروز به یکی از کارخانه های درآمدزا برای شهرداری خرم‌آباد تبدیل شده است.

شهردار خرم آباد به خدمات انجام شده از سوی شهرداری در دو سال اخیر اشاره نمود و تصریح کرد: تکمیل پل‌های نیمه تمام و رها شده و ساخت ترمینال برون شهری از طرح های مهم شهرداری در این مدت بوده است کمااینکه ترمینال برون شهری خرم آباد در مرحله نازک کاری است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه‌های بزرگی مانند پارک شاپوری،ساماندهی بلوارهای ورودی شهر خرم آباد،بوستان آبشار طلایی و ... درشهر خرم‌آباد در حال ساخت است که امیدواریم بتوانیم با انجام آنها در راستای تبدیل شدن خرم‌آباد به مقصد گردشگری گام خوبی برداریم.

عیدی بیرانوند احداث برج های دوقلو را یکی از کارهای بی نظیر در شهر خرم‌آباد دانست و عنوان کرد: در بحث آسفالت معابر شهری این مژده را می‌دهیم که تا دو سال آینده تمام کوچه‌‌های خاکی موجود در شهر خرم آباد را آسفالت می کنیم .

وی توجه به مبلمان شهری را از اولویت های مهم شهرداری خرم‌آباد برشمرد و بیان داشت: وقتی سفیر سوئیس می گوید خرم‌آباد یکی از شهرهای زیبای ایران است ما باید قدر ان را بدانیم و این زیبایی‌ها را دو چندان کنیم و باید با کمک مردم و سازمانهای مردم نهاد کارهای خوبی برای شهرمان انجام دهیم .

 

در ادامه این مراسم محمد حسین پور رئیس شورای شهر خرم‌آباد هم دقایقی صحبت کرد و با تاکید بر اینکه کارکنان شهرداری باید برخورد مناسبی با ارباب رجوع ها داشته باشند،اظهارداشت: شهرداری محل مناسبی برای جذب سرمایه گذاران است لذا باید در این زمینه تلاش بیشتری شود و شهرداری باید شرایط مناسب را برای جذب سرمایه‌گذاران فراهم آورد.

وی افزود :متاسفانه ما در شهرستان خرم آباد مشکلات زیادی داریم که بعنوان نمونه یکی از آنها نبود تعاونی مسکن برای کارکنان شهرداری است و لذا شهردار باید به این موضوع توجه داشته باشد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: بیشتر پروژه هایی که در خرم‌آباد در حال احداث است پروژه های بلند مدت هستند و در حقیقت نگاه ما به پروژه دهای کوتاه مدت نیست.

 

رستم کوشکی عضو شورای شهر خرم‌آباد دیگرسخنران مراسم افتتاح سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری خرم‌آباد بود .

وی با بیان اینکه سال اقتصاد مقاومتی فرصت مناسبی برای توسعه است،عنوان داشت:امسال باید مسئولان و مدیران کشور با وحدت و همدلی دست در دست هم داده تا اقدامات و خدمات ماندگاری برای مردم انجام شود.

عضو شورای شهر خرم‌آباد بیان داشت: سازمان فناوری و خدمات شهری خرم آباد یکی از سازمان‌های موفق در مجموعه شهرداری است بگونه‌ایی که تمام کارهای صورت گرفته در این سازمان با مشورت بوده است.

وی به بها دادن و اعتماد کردن به مدیران جوان در حوزه شهری تاکید کرد و افزود:مدیریت شهری امروز در دست ۱۵حدود نفر می چرخد که نباید این اینگونه باشد و باید از ظرفیت نیروهای جوان هم بخوبی استفاد ه کرد.

کوشکی تصریح کرد: مردم شهر خرم آباد شایستگی این را دارند که کارهای زیادی برای آنها انجام شود و البته مردم خرم آباد هم باید مطالبه‌گر باشند تا با مطالبات خود بتوانند استان و مرکز آن را توسعه دهند.

وی به وضعیت رودخانه خرم‌آباد اشاره نمود و یادآور شد:برای ساماندهی رودخانه خرم آباد باید با معماران مطرح کشوری مشورت کرد تا بتوان آن را به خوبی ساماندهی کرد کمااینکه می‌توان ساماندهی رودخانه را به بخش خصوصی واگذار کرد.

عضو شورای شهر خرم‌آباد در پایان اظهار داشت:برخی از کارگران شهرداری به ویژه کارگران شرکتی چند ماه حقوق مطالبه دارند که امیدواریم مشکلات مربوط به آنها هر چه سریعتر برطرف شود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =