ایرنا نوشت: نایب‌رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از بررسی 18 نفر از چهره‌های حزبی و غیرحزبی برای انتخابات ریاست‌جمهوری آتی خبر داد و گفت: معتقدیم یک شخصیت حقیقی موتلفه‌ای به انضمام شخصیت حقوقی قوی و خوش‌سابقه بهتر می‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

در‌حالی‌که هشت ماه به برگزاری دور آتی انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده دو طیف سیاسی عمده کشور شرایط متفاوتی را برای انتخابات آتی تجربه می‌کنند.

بر این اساس و در‌حالی‌که احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب و اصولگرایان میانه‌رو ضمن دفاع از عملکرد روحانی کماکان وی را گزینه مطلوب خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرده‌اند، احزاب و تشکل‌های اصولگرا در حال شناسایی نامزدهای انتخابات هستند

انتخابات آتی ریاست جمهوری در جمعه 29 اردیبهشت ماه 1396 برگزار می شود.

در همین خصوص اسدالله بادامچیان در کانال تلگرامی منسوب به هواداران حزب موتلفه اسلامی نوشت: کسانی‌که برای نامزدی ریاست‌جمهوری موردتایید شورای نگهبان قرار می‌گیرند، دارای ویژگی مهم «رجل مذهبی و سیاسی» باید باشند. اکثر کسانی‌که تاکنون نامزد ریاست‌جمهوری شده‌اند اکثرا شخصیت حقیقی یعنی یک نفر بوده‌اند. 

به گفته بادامچیان حزب موتلفه اسلامی در این دوره در کنار شخصیت‌های حقیقی که رجل سیاسی- مذهبی هستند، یک شخصیت حقوقی گسترده مانند حزب موتلفه اسلامی را در خدمت ملت بزرگمان همراه می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا اضافه کرد: طبعا خرد هر فرد و خرد هر جمعی این نکته را قبول دارد که اگر یک رجل سیاسی- مذهبی برجسته با پشتوانه حزبی باشد که بیش از نیم قرن سابقه درخشان دارد، پاک و خدوم و انقلابی و دارای سلامت اخلاقی و سیاسی است، شخصیت‌های برجسته‌ای مثل شهیدان رجایی، بهشتی، باهنر، عسکراولادی ، لاجوردی و سایر بزرگان موتلفه در آن در خدمت به اسلام و ایران کوشیده‌اند، داشته باشیم، بهتر می‌تواند در پیشبرد نظام جمهوری اسلامی در همه صحنه‌ها و در بین‌الملل موثر بوده مشکلات را حل کند.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم که شخصیت حقیقی موتلفه‌ای به انضمام این شخصیت حقوقی قوی و خوش‌سابقه بهتر می‌تواند مشکلات مردم را حل کرده، پیشرفت را برای کشور پدید آورده و نیز توطئه و ترفندهای استکبار را با عقل و تدبیر جمعی خنثی کند. مطمئن هستیم شما هم این نظر را قبول دارید.

به گفته نایب‌رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در شرایط فعلی کشور و منطقه و جهان، یک حزب ارزش‌محور و دارای شبکه سراسری در کشور، می‌تواند رییس‌جمهور کارآمدی را با پشتوانه مردم و اعضا و طرفداران معرفی کند. زیرا با نظرخواهی از همه استان‌ها و شهرستان‌ها و روستاها و تبیین امور جاری و راهبردها و راهکارها به فرد مطلوب دست می‌یابد، همان‌طور که تاکنون حزب 18 نفر از چهره‌های حزبی و غیرحزبی را مورد بررسی قرار داده است تا از بین آنها شایسته‌ترین را به ملت بزرگوار و هوشیار ایران عرضه کند.

۲۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =