ایسنا نوشت: سرپرست دادسرای امور جنایی تهران از وقوع حادثه اسیدپاشی در روز گذشته (سه‌شنبه) در محله گیشا خبر داد.

محمد شهریاری گفت: پس از وقوع این حادثه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ اطلاع داده شد و مأموران با حضور در خیابان 37 محله گیشا متوجه شدند دختر ۲۴ ساله‌ای دچار سوختگی با اسید شده است.

وی بیان کرد: پس از بررسی‌ها مشخص شد دختر جوان در منزل فردی اقامت داشته و مدت ۳ سال با این پسر دوست بوده و شب حادثه هم در منزل وی بوده است.

شهریاری خاطرنشان کرد: حسب اظهارات این دختر جوان، مشخص شد که وی از ارتباط این پسر با یک دختر دیگر با خبر شده و بر سر همین موضوع با یکدگیر درگیر شده اند و در نهایت پسر نیز محتویات یک بطری را که اسید بوده به صورت این دختر می‌ریزد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در پایان گفت: در حال حاضر مظنون این پرونده متواری بوده اما اقدامات لازم برای دستگیری وی انجام شده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    42 1
    مثل آدم ازدواج کنید به دیگران هم کاری نداشته باشید
  • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    38 2
    باز هم به دلیل عدم مجازات سخت برای اسد پاش ها شاهد یک اسید پاشی دیگر هستیم اگر موارد قبلی اسید پاش ریشه یابی نشده بود و قصاص شده بود شاهد این اسید پاشی نبودیم این همه موارد قبلی را ریشه یابی کردیم پس چرا ریشه یابی بازدارنده نبوده و نتونسته جلوی این اتفاق را بگیره جز این که اون اسید پاش تو زندان با پول کشور و مالیات مردم مفت خوردند و خوابیدند و به دلیل عدم مجازات سنگین دیگران تشویق به انجام این کار شدند
    • بی نام A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
      1 1
      این ریشه یابی جز تشویق دیگران به انجام جرم نتیجه ای نداشته چون بقیه هم می گند نسبت به کاری که انجام میدیم مجازات سنگین در انتظارمان نیست و فقط ریشه یابی میشیم
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    31 2
    چقدر راحت اسید پاشیده اگر موارد قبلی ریشه یابی نشده بود و قصاص اجرا شده بود دیگر الان پسره جرات این کار را نداشت دیدید ریشه یابی موثر و بازدارنده نیست این همه ریشه یابی شد کو نتیجه اش؟
  • عباس A1 ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    20 1
    سلام،نمی دانم چراخیلی ازمردم ما برای حل مشکلات خود از نیروی فکر وتعقل استفاده نمیکنند وگرایش به استفاده از زور بازو،تهدید وارعاب دارند آیا قدرت فکری مردم ما تحلیل رفته است یا فشارهای روانی آنها را به عدم استفاده از نیروی فکرواندیشه ومنطق واستدلال سوق می دهد؟البته نکته ای هست که شاید در نوع رفتارهای خانوادگی واجتماعی ما نقش کلیدی داشته باشد وآن هم فرهنگ کتابخوانی است که با پیشرفت وسایل ارتباطی مانند کامپیوتر وموبایل که استفاده آن در کشور مابیشتر حول محور وقت گذرانی و وقت کشی است روزبروز تحلیل می رود.اگر اینکه گفته می شود متوسط تعداد برگهای کتاب مطالعه شده در ایران یک برگ در سال است این بدان معنی است که ما به طرف تخلیه فرهنگی وپذیرش فرهنگهای مهاجم وارداتی به پیش می رویم.
  • بی نام A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    36 2
    چجوریه دیگه همه یه شیشه اسید آماده تو کابینت دارن
  • عرشیا A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
    14 0
    اسید چیه ؟همون سرکه و ابلیمو و ابغوره اگر هست ما هم داریم وگرنه ...اصلا ولش کن.به نظر من حق با علیرضا بود.مجید الکی گیر میداد؟؟؟؟؟