معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از وقوع چهار حادثه رانندگی در جاده های "اصفهان" و کشته شدن نه نفر و مجروحیت هشت نفر طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانگير كريمي اظهار داشت: ساعت 18 و 35 دقيقه روز دوشنبه يك دستگاه سواري پژو 405 در اتوبان "اميركبير" با يك دستگاه كاميون كشنده هوو برخورد مي كند.

وي ادامه داد: در اين حادثه كه به علت عدم توانايي راننده پژو در كنترل وسيله نقليه ناشي از خستگي و خواب آلودگي اتفاق افتاد راننده و پنج سرنشين خودرو كه همگي از اعضاي يك خانواده بودنددر دم جان باختند.

اين مقام انتظامي افزود: در حادثه ديگري كه در محور "خوانسار-گلپايگان" اتفاق افتاد يك دستگاه پژو 405 به علت عدم توانايي راننده در كنترل وسيله نقليه واژگون شد كه متاسفانه راننده 60 ساله فوت كرد و چهار سرنشين مجروح شدند.

سرهنگ كريمي همچنين از واژگوني يك دستگاه پژو در محور "نجف آباد-عسگران" خبر داد و اظهار داشت : در اثر اين حادثه كه به علت عدم توجه به جلو اتفاق افتاد يك نفر فوت و دو نفر مجروح شدند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در پايان از واژگوني يك دستگاه سواري پرايد در محور "خور -جندق" به علت عدم توجه به جلو و كشته شدن يك نفر و مجروحيت دو نفراز سرنشينان آن خبر داد و از رانندگان خواست : با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگي كنيد ، به جلو و اطراف توجه كامل داشته باشيد و هميشه اين مطلب را در ذهن خود داشته باشيد كه دير رسيدن بهتر از هرگز نرسيدن است .

كاميون كشنده با 2 ميليارد لوازم برقي توقيف شد

 فرمانده انتظامي شهرستان "شهرضا" از کشف يك محموله لوازم برقي قاچاق به ارزش دو ميليارد ريال و دستگيري يک قاچاقچي خبر داد.

سرهنگ حميد اميرخاني گفت: ماموران انتظامي ايستگاه ايست و بازرسي شهيد "امامي" شهرستان "شهرضا" حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کشنده کانتيردار40فوت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو،يک کانتير 40 فوت لوازم برقي قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکي کشف شد.

سرهنگ اميرخاني ارزش برآورد شده اين محموله را دو ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: در اين خصوص راننده دستگير و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا  خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذيري به اقتصاد کشور مي زند که در اين خصوص 

كلاهبرداري 120 ميليون ريالي در اصفهان

فردي كه اقدام به كلاهبرداري و سرقت از حساب بانكي يكي از شهروندان به مبلغ 120 ميليون ريال كرده بود توسط ماموران پليس فتاي اصفهان شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ جهانگير كريمي گفت : در پي مراجعه يكي از شهروندان به پليس فتا اظهار اينكه چندي پيش هنگام مراجعه به دستگاه عابر بانك شخصي نزد او آمده با اين بهانه كه مبلغي را يكي از دوستانش به حسابش واريز و سپس از حساب وي برداشت كند كارت بانكي او را مي گيرد كه بعد از اين ماجرا پس از مدتي متوجه مي شود حسابش بصورت اينترنتي خالي شده است.

سرهنگ كريمي افزود : پس از انجام تحقيقات تخصصي متهم كه همان شخصي بوده كه به وي مراجعه كرده بود شناسايي و دستگير شد.
اين مقام انتظامي ادامه داد:متهم صراحتا به بزه انتسابي اقرار و اظهار داشت زماني كه كارت شاكي را دريافت كردم اطلاعات حساب بانكي او را يادداشت كرده و در فرصتي مناسب اقدام به سرقت از حساب وي كردم.

سرهنگ جهانگير كريمي به شهروندان توصيه كرد :به هيچ عنوان كارت بانكي خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد و اگر شخصي از اطلاعات كارت بانكي شما آگاه شد سريعاً نسبت به تغيير رمز آن اقدام نمائيد.

 

۴۸

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =