زمردیان: شهدا در چهار هزارو ۷۸۳ نقطه از کشور آرمیده‌اند

مسئول امور شهدا در شبکه ملی وارثون کشور: در حال حاضر شهدا در چهار هزار و 783 نقطه از کشور در فضاهای عمومی به خاک سپرده شده و تمامی این اماکن نیز به خادم نیاز دارند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ محمد جواد زمردیان، مسئول امور شهدا در شبکه ملی وارثون کشور و نماینده سابق کمیته مفقودین همدان که در آیین بهره برداری از المان یادمان شهدای گمنام پارک مردم همدان و همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: در جوامع غربی یادمان هایی با نام سربازان گمنام ساخته شده اما در کشور ما این مزارها پیکر پاک این شهیدان را در بر گرفته است.


وی یادآور شد: تکمیل محوطه یادمان شهدای دشت میشان نیازمند حسن تدبیر و همت مسئولان است.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در همدان افزود: همدان در بین 31 استان کشور استانی است که از وجود مزار شهدا در مرکزیت شهر محروم بود.


رضا میرزایی، رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز در این آیین گفت: یادمان شهدای پارک مردم طرحی معنوی و نمادین است که به دلیل استقرار در یکی از مراکز پر تردد شهر می تواند منشا خیر و برکت زیادی به خصوص دربین نسل جوان باشد.

وی با اشاره به طرح هایی که در هفته دفاع مقدس به بهره برداری خواهند رسید افزود: تالار قرآن از جمله این طرح ها است که در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید.

میرزایی تصریح کرد: امیدواریم شهرداری در سال مزین به نام اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل بتواند با حرکت جهادی و با برنامه ریزی مناسب طرح های کارآمد و در شان شهر و شهروندان را فراهم کند.

وی افزود: هم اکنون تعریض سازی بلوار فرودگاه در ورودی شهر یکی از ضروریت های ترافیکی است که امیدواریم تا پایان سال این طرح اجرایی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان، امنیت و آرامش حاکم بر کشور را مرهون رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: ایجاد فضای یادمان و زنده نگهداشتن یاد این شهدا از فعالیت های فرهنگی با ارزش به شمار می آید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =