کنارگذر غربی و شرقی ترافیک در شهر همدان را کاهش خواهد داد

شهردار همدان گفت: طرح های عمرانی اجرا شده در سال جاری بر مبنای شعار سال و با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ مهندس سیدمصطفی رسولی، شهردار همدان که در آیین افتتاح یادمان شهدای پارک مردم همدان سخن می گفت با اعلام اینکه هم اکنون بلوار شهید حسین همدانی با اعتبار 60 میلیارد ریال در حال انجام است افزود: تکمیل کنار گذر غربی و شرقی یکی از نیازهای مهم همدان برای رفع مشکلات ترافیکی این شهر است.


وی خاطرنشان کرد: 10 طرح با مشارکت بخش خصوصی در محدوده بلوار فرودگاه در حال انجام است اما برخی مشکلات باعث عقب افتادن فعالیت های اجرایی آنها شده است و بخشی از فعالیت ساماندهی بلوار فرودگاه مربوط به کنارگذرغربی و شرقی است که باید در آن ورود پیدا کرد.

رسولی تصریح کرد: پل شهید قهاری برای رفع مشکلات ترافیکی استان ساخته شده است نه تردد تریلی با بار 40 تن ، در حالیکه تردد خودروهای سنگین از این پل باعث از بین رفتن آسفالت و بروز مشکلاتی در این محدوده شده است.

وی افزود: اگر کنارگذر غربی شرقی بود این مشکلات بروز نمی کرد لذا مسئولان استان باید افتتاح این کنارگذر را تسریع بخشد.


رسولی با بیان اینکه طرح های اجرا شده در شهرداری همدان در سال جاری با بیش از 90 میلیارد ریال صرفه جویی انجام شده است یادآور شد: در طرح تبدیل خیابان بوعلی به پیاده راه بیش از 30 میلیارد ریال صرفه جویی شده است.

وی با بیان اینکه ساخت یادمان شهدای گمنام پارک مردم نیز از حرکت های خوب در همدان بود اما انتقادهای زیادی را با خود به همراه داشت افزود: هزینه ساخت یادمان شهدای پارک مردم چهار میلیارد ریال است.

وی اضافه کرد: دراولین روز از هفته دفاع مقدس هشت طرح در منطقه یک شهرداری به بهره برداری خواهد رسید که 83 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح ها صرف شده است.

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 581924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =