با ورود اتوبوس‌های برقی، همدان شهر سبز پایدار خواهد شد

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست شورای شهر همدان گفت: همدان در حوزه شهر سبز پایدار به دنبال وارد کردن فناوری اتوبوس‌های برقی است و مسؤولان در حال عقد قرارداد برای خرید این اتوبوس‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان، سرهنگ بازنشسته کامران گردان، در آیین افتتاح اتوبوس‎های بازسازی و خریداری شده همدان با اعلام مطلب فوق افزود: بدنه جوان شهرداری همدان و دیگر نهادها باعث ایجاد هماهنگی شده و توانسته پروژه‌ها و برنامه ها را اجرایی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد کاهش 30 درصد در تصادفات درون‌شهری هستیم، گفت: کاهش تصادفات منوط به رعایت سه فاکتور اجرای قوانین، فرهنگ رانندگی و مهندسی ترافیک است که امروز به دنبال تحقق این‌ها هستیم و خوشبختانه فرهنگ رانندگی در شهر همدان رشد بسزایی داشته است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته ما از نظر رانندگی و تصادفات در رده‌های آخر کشور بودیم گفت: امروز از شرایط مناسبی برخورداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز روزانه به خودروهای همدان 45 دستگاه اضافه می‌شود و اگر مهندسی ترافیک انجام نشود مطمئناً به مشکل بر خواهیم خورد.

گردان با بیان اینکه 60 نقطه حادثه‌خیز شناسایی شده و مشکلات در حد امکان حل شده است، گفت: در حوزه استفاده از کارت بلیت الکترونیکی ماهانه یک‌ میلیون و 700 هزار تراکنش داریم.


محمود رضا عراقی، معاون امور عمرانی استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: نگاه به جذب اعتبار از دولت و پول نفت منسوخ شده و باید به دنبال تولید درآمد و اعتبارات باشیم.

وی با بیان اینکه خدمات شهرداری ویترین خدمات دولت به مردم است، خاطرنشان کرد: تمام خدمات به دست مردم و برای مردم اجرا می‌شود.

عراقی، با اعلام اینکه ظرفیت بالایی در شهر داریم و با ابتکار و نوآوری می‎توانیم اعتبارات بالایی را به دست آوریم، یادآور شد: در این راستا باید از ابزار قانون به خوبی استفاده شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =