تسنیم نوشت: قائم‌مقام کمیته انتخابات جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت مبارز برای حضور مؤثر در انتخابات آینده فعالیت خود را با تشکیل کمیته‌ای آغاز کرده‌است.

حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد در مراسم برگزاری آخرین شب از کنگره سرداران و شهدای شهر شاهد نمونه کشور (درچه) با بیان اینکه حرکت صحیح یک ملت، راه را برای عزت آنان فراهم می‌سازد، تصریح کرد: اگر شهدا و پیروان مکتب عاشورا به جبهه نمی‌رفتند و در برابر تجاوز دشمن ایستادگی نمی‌کردند نام و نشانی از ایران باقی نمانده بود.

وی با اشاره به حساسیت اوضاع منطقه تصریح کرد: امروز عراق در کنار ملت ایران قرار دارد و میدان مبارزه نه تنها در ایران بلکه در عراق شکل گرفته و رزمندگان عراق و ایران در یک جبهه قرار دارند.

ابوترابی‌فرد خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی با همه وجود احساس می‌کند جریان قدرتمند انقلابی برگرفته شده از دفاع مقدس ایران، مرزهای این رژیم را تهدید می‌کند به همین دلیل امروز مشاهده می‌شود که دست صهیونیست‌ها در دست تروریست‌ها قرار دارد. جریان انقلاب اسلامی در سوریه، عراق و لبنان قله‌ها را فتح کرده و رژیم صهیونیستی خود را در آستانه شکست می‌بیند و این موضوع یکی از دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

نماینده سابق مجلس با اشاره به ضرورت تقویت نهاد خانواده گفت: حفظ حجاب، رعایت آداب اسلامی، رعایت عفت و حیاء و رزق حلال می‌تواند مایه تربیت انسان‌های وارسته و انسان‌هایی همانند شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس باشد.

قائم‌مقام کمیته انتخابات جامعه روحانیت همچنین در حاشیه این مراسم در مورد اینکه آیا جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات آینده، فعالیت جدی خود را شروع کرده است یا خیر، اظهار داشت: همان‌طور که در خبرها آمده، جامعه روحانیت نسبت به 2 انتخابات پیش‌ِرو، یعنی انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستاها، کمیته‌ای را تشکیل داده  و مقدمات حضور فعال این جامعه در کنار دیگر نیروهای وفادار انقلاب اسلامی برای ایفای نقش مؤثر در انتخابات فراهم شده است بنابراین امیدوار هستیم که نقش مؤثری را ایفا کند.

ابوترابی فرد درباره این سؤال که آیا قرار است، اصولگرایان، همانند انتخابات گذشته، لیست واحدی را ارائه دهند، گفت: نگاه معطوف به این است که نیروهای اصولگرا و متعهد نسبت به آرمان‌های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، تلاش کنند با انسجام کامل در این عرصه حضور داشته باشند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 582967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =