ناظر اردنی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل وجود بنر خلیج فارس در ورزشگاه فولادشهر، دیدار ذوب آهن و الاتحاد را برای دقایقی متوقف کرد.

ناظر اردنی مسابقه پیش از آغاز مسابقه از مسئولان باشگاه ذوب آهن خواست بنری که روی آن واژه خلیج فارس به دو زبان انگلیسی و فارسی بود برداشته شود و در غیر اینصورت باشگاه ذوب آهن جریمه خواهد شد.

اصغر دلیلی در واکنش به این اظهارات به ناظر مسابقه گفت:«ذوب آهن مبلغ جریمه را هر چقدر باشد پرداخت می‌کند و اهمیتی ندارد؛ اما ناظر مسابقه تهدید کرد تا زمانیکه این بنر برداشته نشود بازی آغاز نخواهد شد. به این ترتیب این بنر برداشته شد، البته او گفت پس از شروع مسابقه می‌توانید آن بنر را نصب کنید اما بعد از شروع مسابقه دوباره بازی را به این بهانه متوقف کرد.»

این اتفاق در حالی افتاده است که تماشاگران اصفهانی در زمان متوقف شدن بازی با سر دادن شعار خلیج فارس به ناظر اردنی اعتراض کردند.

ناظر اردنی در حالی مانع نصب بنر با نام خلیج فارس در ورزشگاه شد که شب گذشته و در بازی سپاهان -العین عرب ها بنری با نام جعلی خلیج (ع ر ب ی )را در ورزشگاه نصب کرده بودند.

کد مطلب 58436

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 72
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    عجیبه که نمیشه توی مملکت خودمون از واژه خلیج فارس استفاده کنیم...
  • عاشق ایران IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    این عرب های بی... دیگه شورش رو در آوردن.تا کی باید مسئولان مملکت ساکت باشن؟
  • baharnowruz IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    به قول چرچیل سخت ترین کاردنیا فهماندن یک مطلب به یه احمقه .
  • بدون نام IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    این یعنی شکست سیاست خارجه
  • محمد IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    گستاخی هم حدی داره!
  • بدون نام MY ۱۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    خوش به حال دولتمردان ما که عین خیالشون هم نیست و هر جا هم که این عربها یه مجلسی داشته باشند دست در دست هم حضور به عمل میرسانند
  • بي طرف IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    واقعا كه خجالت آوره ! تو زمين ما هم زور ميگن ! تا كي ميخوايم رو به اين عرب ها بديم معلوم نيست عـــــــــرب بايد بدونه خليــــــــج هميشه فارس ميمونه
  • بابک IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    ما چقدر بدبختیم
  • کوروش کبیر IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    کم مونده بود این کشورهای حاشیه خلیج فارس برای ما خط ونشان بکشن قابل توجه دولت محترم و اقای دکتر متکی در خاک خودمون بنر خلیج فارس رو پائین میکشن چقدر افت داره برای ملت ما اقایون میخوان مدیریت دنیا رو هم به دست بگیرن
  • بدون نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    خوب اين پرواضح است كه ما هيچ عزتي نداريم كه يك اردني هم تويه مملكت خودمون به ما زورميگه.خداعاقبتمون رو بخيركنه
  • ahmad IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    vay bar ma ke dar keshvar iran yek ordany ingune amal mikonad va ma hich kary nemikonim
  • محفوظ IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    این هم عزت ما در سیاست خارجی
  • مهدی IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    چشم دستگاه دیپلماسی روشن این همون عزتی است که وعده اش را میدادند؟
  • بدون نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    واقعا برای دولت ِوزارت امور خارجه و تمام مسئولان کشور متاسفم ما هیچ وقت توانایی دفاع از هویت ملی خودمان را نداشتیم ما همیشه بر سر منافع ملت معامله کردیم وای بر ما
  • حمید IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    اگر برخورد با مخالفین اسم خلیج فارس همانند برخورد با صهیونیست ها باشد هر گز کسی جرئت چنین گستاخی به خود نمیدهد.
  • حسين IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    قابل توجه مدعيان مديريت جهاني . اردن هم براي ما اضهار نظر مي كند
  • بدون نام IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    به خدا دلم میخواد به حال این مملکت زار زار گریه کنم
  • سید مسعود IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    خاک بر سرمان
  • حسين IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    گاهی اوقات افکارم با سکوت زندانی می شود.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    آقا اختیار دارین این حرفا چیه ما قدرت اول منطقه ایم!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام DE ۱۸:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    حرف حق تلخ است و ثبت نظری که حق را بگوید در این سایت امان پذیر نیست برای شما متًسفم
  • ایرانی IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    من موندم تو این چند سال (طبق سند چشم انداز تا سال 1404 ) چطوری می خوایم به قدرت اول منطقه!! تبدیل بشیم؟
  • مرتضی IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    مسئولین باشگاهذوب آهن نمی بایست بنر را جابجا کنند و حتی اگر به قیمت حذف تیم ذوب آهن منجر می شد قابل توجه دولت دهم
  • یک ایرانی IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    متاسفم برای دولت مردان باغیرتمان !!!!!!!!!
  • خلیج فارس IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    یعنی ادامه بازی اینقدر ارزش داشت؟!! تازه رزیم صهیونستی که خاک مارو تصاحب نکرده با ورزشکاراشون انصراف میدیم با با اینقدر خفتو کجامون جا بدیم
  • شادی IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    من دیشب وامشب هر دوبازی و دیدم متاسفم از اینکه سیما هردو صحنه رو سانسور کرد امیدوام این اقدامات در راستای تقویت عزت ملی باشه!!!
  • بدون نام IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    واقعأ که خوب ذوب آهن بازی نمی کرد اون که به مرحله بالا صعود کرده بود نیازی به بازی نداشت یعنی ارزش این بازی از اهانت به کشور بالا تره واقعأکه دست مریزاد به غیرت دست اندر کاران فوتبال
  • بدون نام IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    حواس مان باشد واژه ی عرب ها درست نیست بلکه بخشی از سردمداران کشورهای عربی درست است زیرا اعراب عمدتا آدم هایی مسلمان و حق جو بوده و نمی توان این گونه گستاخی ها را تنها به این واژه متصل دانست بلکه بازی سیاست است که صد البته حاکمان ما هم بی تقصیر نیستند
  • یه عاشق ایران IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    آقایان متکی کلاهشونو بالا تر بذارن ! با این سیاست خارجی موفقشون ! ! !
  • بدون نام IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    عزت ملي!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    كوروش آسوده بخواب ما ........................
  • sinfull DE ۲۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    جالبه بدونین که از حاکم عربستان پرسیده بودن مرزت با ایران کجاست گفت:پشت در اتاقم
  • پیام IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    آخه فلاکت تا کی؟ تا کی باید بسوزیم و بسازیم؟ غیرتت کو ایران؟ کسی نیست کاری کنه؟ یه مرد؟
  • امیر IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۸
    0 0
    همینجوری پیش بریم خیلی جالب ترم میشه.شاید بخوان ازمون اسم کشورمونم تو ورزشگاه داد نزنیم.یا شاید بخوان که بگیم عربران.با تمدن ما چی کار کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    عجله نکنید هموطنان عزیز. انشاا... با یک مدیریت جهانی همه آنها درست میشود. انشاا...
  • رامین IR ۰۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    خیریت داشت. اشتباهی به جای persian gulf نوشته بودند persian golf .
  • بدون نام IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    مسئولين مملكت اگه راست ميگن و قدرت دارن بيان جواب دندون شكني به اين عربها بدن.
  • بدون نام IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    افرین بر همت بالای مدیران ایرانی فقط شعار خوب می دهند عمل ؟
  • بدون نام IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    مدیریت جهانی
  • بدون نام IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    دولتمردان!دست اندر کاران این ننگ را سریعا محاکمه کنید تا هم شما به وظیفه خود عمل کرده باشید وهم مردم از شما راضی باشند وهم درس عبرتی باشد برای دیگر وطن فروشان.
  • شلاقشذ IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    خاك بر سر......
  • بدون نام IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    ولی خوب شد نگفت.زیر پوشها را پایین بکشید!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    خاك بر سر وزير و وزارت خارجه كه بايد در خاك اين كشور يك عرب براي ما عربده بكشه
  • بدون نام IR ۰۳:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    اینکارا نشون میده من فقط شهعار میدیم که همه دنیا طرفدار حکومت ماست...در عمل میبینیم تو کشور خودمونم میزنن تو دهنمون
  • علی IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    خداآخروعاقبتمونوبخیر کنه چی بودیم جی شدیم
  • برديا IR ۰۴:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    ( قديميها واقعا يه چيزي ميفهميدند كه اينو گفتند. اما چه فايده كه دستگاه ديپلماسي ما هنوز نفهميده اند!!!!!؟؟
  • بدون نام IR ۰۴:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    فدراسيون فوتبال خيلي بي غيرت هستيد
  • بدون نام IR ۰۴:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    هر ادمي بايد تو محلش چند تا دوست معتبر داشته باشه ما كجتي دنيا يك دوست معتبر براي خودمان نگه داشتيم
  • احسان++ IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    تا ديروز اين عربها بودن كه التماس ما روميكردند اما حالا ببينيد ما در خاك خودمون هم قدرتي نداريم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون از دبي كه با پول ايراني ها ميچرخه اما..... اون از عربستان كه با زائران ما توريستش رونق داره اما..... و يا قطر كه داره از گاز ما مفت مفت پول پارو ميكنه واين هم از عراق كه تا ديروز نان شبشان را هم مردم ايران تامين ميكردند براي ما دم در اوردند
  • علی IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    چه شدیم !!!!
  • يك عاشق وطن و ايران IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    درسته كه الان از نظر سياسي با استكبارجهاني مشكل داريم ولي وقتشه كه يه ضرب شستي به دنيا واين عربهاي بي خاصيت نشان بديم تاكي ميخواهيم اين حقارتها را تحمل كنيم يا رومي رومي باشيم يا زنگي زنگي مسولان بداننداگر همت كنندجوانان هنوزدرصحنه حضور دارند تااز كيان ومملكت خود دفاع كنندواين عربهاي مزدور را ادب كنند
  • حیدربور IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    برای مسئولین،اصلا نام ایران واثار باستانی وفر هنگی ایران ارزشی نداره،بخاطر روابط ضعیف خارجی وضعیف بودن در دنیا دست به دامن مردم در ورزشگاه میشوند که از حق ایران دفاع کنند،چون در عرصه سیاسی توانش را ندارند<متاسفم>ایران هیشه سربلند وپایدار
  • يك كردايراني IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    ماهم اوناروادم حساب نمي كنيم اما!!
  • كمال IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    همه عربها يكسان نيستند همانطوريكه ماايرانيها يكسان نيستيم تعصب كوركورانه وتهمت زدن به قومي مشكل را حل نميكندبنظراين حقيرمشكل از بي عرضگي مااست كه بااينگونه جريانات بطورقاطع وشفاف برخورد نميكنيم پس ما نيز مقصرهم هستيم
  • بدون نام IR ۰۶:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    با سلام.ای کاش بنر خلیج فارس پائین نمیودو ما جریمه اش را پرداخت میکردیم تابدین ترتیب از مواضع کشورمان دفاع میکردیم ای کاش ...
  • احمدي ن‍ژاد IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    منظور از خليج ع ر ب ي اين است كه ع ر ب ي به كشورهاي عرب بر ميگرده نه به خليج
  • بی طرف IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    افکار عمومی ملتها تقریبا با ماست؟
  • کریمی IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    اینها همان معذرت خواهی هائی است که به عمان داده شد
  • کریمی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    اینها همان معذرت خواهی هائی است که به بحرین داده شد
  • korosh IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    بي عرضه ه
  • امید GB ۰۶:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    خ فدراسیون و ذوب آهن و همتون که این چنین بی عزت کردین مملکت رو رفت بی لیاقتها کوتاه اومدین ؟ بعد نشستن قاجارها و صفوی و پهلوی رو مسخره می کنند
  • سالار IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    مدعی مدیریت جهانی هستیم ولی تواثبات یک واقعیت مسلم تاریخی ناتوانیم .متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمد IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    متاسفم برای این پر ادعا.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    چرا نظر بنده را ثبت نكرديد لطفا" توضيح دهيد كجاش مشكل داشت
  • نوید IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    عدم مقاومت مسئولین برام جالبه. یعنی چی؟ اون بنر چه ربطی به ناظر داشت؟ هنوز بابت کنار کسیدن ایران از میزبانی بازی های آسیایی ناراحتم. هر 4 تا نمیاندمون از اماراتی ها باختن. ما چه خاکی به سرمون بریزیم پولامونو تو شیکم این فوتبالیستای بی غیرت نبینیم. هان؟
  • یدالله IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    فعلا که دولت محترم تموم وقت به فکر کشورهای درجه پنج آفریقایی و آمریکای لاتینه.
  • مهدی 13 IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    چرا همه نظرات رو ثبت نمی کنین؟ مگه من چه هرف مشکل داری زده بودم؟
  • بدون نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    متاسفم اگه واقعا غيرت داشتند بازي نمي كردند
  • ever green IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    sorry for all of iraniand
  • علی IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    واقعا متاسفم واسه خودمون، دیگه کار به جایی رسیده که عرب ها هم حق مسلم ما رو می خورن کو اون اقتدار جهانی ایران؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۲/۰۹
    0 0
    واقعا متاسفم واسه خودمون، دیگه کار به جایی رسیده که عرب ها هم حق مسلم ما رو می خورن کو اون اقتدار جهانی ایران؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۴:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۰
    0 0
    يك چراغ سبز كوچولوبه اسراييل دوباره همه عربهاي منطقه راتوي سوراخهاي خودشون ميبرد

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین