پیرغلامان پیام عاشورا را به جهانیان برسانند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : بشر امروز بیشتر از هرزمانی نیازمند مکتب امام حسین (ع) است و پیرغلامان پیام عاشورا را به جهانیان برسانند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين از هرمزگان، آیت الله نعیم آبادی در چهاردهمین اجلاس بین المللی پیر غلامان و خادمان حسینی در بندرعباس افزود : عاشورای حسینی به بیغمان می گوید چرا بی غمید ، ای بشر چرا عاطفه ات را از دست داده ای ، یمن را نمی بینی که برای آن اشک نمی ریزی ،افغانستان دلت را به درد نمی آورد .

امام جمعه بندرعباس گفت : آنچه در مکتب حسینی است جز درس نیست و پیرغلامان حسینی باید پیام عاشورا را به جهانیان برسانند زیرا بشر امروز مُرده است و حیات دوباره بشر در گرو مکتب امام حسین (ع) است .

آیت الله نعیم آبادی افزود : امروز بشر به فریاد هیهات من الذله امام حسین نیاز دارد و اگر یک میلیارد و 400 میلیون مسلمان این فریاد را سر دهند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت : امام حسین انسانی دردمند بود که برای بشر ارزش قائل بود و پیر غلامان و مداحان حسینی باید همتشان را در بیان فرهنگ عاشورا قرار دهند.

امام جمعه بندرعباس افزود : محرم سالار شهیدان ، نام ومکتب او جهانی است و اندیشمندان مسیحی و بزرگترین چهره های جهان اسلام و حتی گاندی رهبر فقید هند دلبسته و عاشق امام حسین (ع) هستند .

آیت الله نعیم آبادی از برگزار کنندگان چهاردهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و مداحان حسینی در بندرعباس قدردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =