رئیس حفظ و نشر آثار مقدس کشور : امنیت کشور مرهون شهدا است

رئیس حفظ و نشر آثار مقدس کشور بابیان اینکه دفاع مقدس را ایران شروع کرده است، گفت: جوانان ایرانی دفاع مقدس را به کشورهای اسلامی از جمله سوریه، لبنان،عراق و فلسطین نشان داده است

حدیث جمشیدی : سردار بهمن کارگر رئیس سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس کشور در آیین روز مقاومت مردم گیلان غرب در شهرستان گیلان غرب که باحضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی برگزار شد، گفت: گیلان غرب در طول جنگ هشت ساله دوبار مورد تهاجم ارتش بعثی قرار گرفته است.

سردار کارگر بااشاره به اینکه جنگ در گیلان غرب شروع شده و در گیلان غرب نیز پایان یافته است، عنوان کرد: مقاومت و دفاعی که مردم این شهرستان انجام داده اند افتخار بزرگی برای ایران می باشد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس را ایران شروع کرده است، یادآور شد: جوانان ایرانی دفاع مقدس را به کشورهای اسلامی از جمله سوریه، لبنان،عراق و فلسطین نشان داده است.

رئیس سازمان حفظ آثار کشور بااشاره به اینکه دفاع مقدس انقلاب را تثبیت کرده است، تاکید کرد: رزمندگان در دفاع مقدس جمله ما می توانیم را ثابت کرده اند.

این یادگار جنگ افزود: ایران هیچگاه دنبال جنگ نبوده و نیست ولی اگر هر کشوری قصد تجاوز به کشور را داشته باشد با فرمان رهبر انقلاب جهاد خواهیم کرد.سردار کارگر با بیان اینکه تمام دشمنان اسلام در جنگ هشت ساله قصد نابودی انقلاب و ایران را داشتند.

خاطرنشان کرد: باهدایت های هوشیارانه امام خمینی(رحمت الله علیه) توانستیم تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کنیم.

به گفته وی هدایت های بنیان گذار انقلاب امام خمینی (رحمت الله علیه) عامل توسعه و ارتقای کمی و کیفی نظام جمهوری اسلامی شده است.رئیس سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس کشور بابیان اینکه قبل از جنگ ایران حتی قادر به تولید سیم خاردار نیز نبود.

یادآور شد: اکنون ایران جز کشورهای برتر و مقتدر دنیاست.این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاظر جمهوری اسلامی ایران جز ۱۰ کشور برتر دنیا در عرصه انرژی هسته ایی و سلول های بنیادی می باشد.

سردار کارگر با اشاره به سال هایی که در جبه های غرب با دشمن بعثی جنگیده است، تصریح کرد: بهترین مردمی که در طول عمرم دیده ام مرد کرد است.

وی در پایان سخنانش گفت: امنیت امروز ما مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان دفاع مقدس می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =