برگزاری مانور آتش نشانی و ایمنی در پلدختر

به مناسبت روز آتش نشانی و به منظور حفظ ایمنی وآمادگی هر چه بیشتر برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی روز چهارشنبه مانور آتش نشانی و ایمنی در پلدختر برگزار شد

اسمااسماعیل پور:مسوول واحد آتش نشانی شهرداری پلدختر در حاشیه این مانور در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین پلدختر اظهار داشت: آتش نشانی یکی از واحدهای مهم شهرداری است که نیاز به آموزش های مناسب و تهیه تجهیزات و امکانات به روز و مناسب جهت اطفای حریق و خدمات رسانی هر بیشتر دارد .
به گزارش خبرانلاين لرستان ،علی محمد یعقوبی با بیان این که برگزاری مانورها تاثیر مثبتی در واکنش به موقع نیروهای آتش نشانی دارد ، افزود: این واحد در شهر پلدختر از نیروهای آماده و مجهز تشکیل شده که در هنگام وقوع حوادث احتمالی آماده بوده و در کمترین زمان ممکن در محل حضور پیدا می کند .
وی گفت: آنچه که در امر آتش نشانی حائز اهمیت است رسیدن سریع و به موقع نیروهای امداد به محل حادثه است که باید در کمترین زمان اتفاق بیفتد.
مسوول واحد آتش نشانی شهرداری پلدختر اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی به طور طبیعی باید انسان های جسور و شجاعی باشند تا بتوانند در هنگام بروز آتش و مواجه با خطر در نجات جان انسانها تلاش بیشتری از خود نشان دهند .
در این مانور نیروهای واحد آتش نشانی شهرداری ، اورژانس 115 و جمعیت هلال احمر ، نیروهای انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشتند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =