۲۸۰میلیون تومان اعتبار اجرای پروژه معابر شهرستان دورود

مدیر عامل شرکت توزیع با حضور در مدیریت توزیع برق شهرستان دورود جلسه ای با حضور نماینده محترم مردم شهرستان دورود وازنا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار شهرستان و مدیر توزیع برق دورود برگزار نمودند

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان لرستان اظهار داشت: این جلسه را در راستای تعامل با مسئولین شهرستان برگزار شد و مباحث مختلف از جمله انتظارات نماینده محترم دورود از مدیریت برق شهرستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش خبرانلاين لرستان ،وی گفت در این جلسه فرماندار و شهردار محترم دورود ضمن تشکر از مدیریت توزیع برق بخاطر پاسخگویی به درخواست های مردمی و مسئولین و همچنین تکریم ارباب رجوع رضایت خود را از این مدیریت ابراز داشتند.

 فریدون خودنیا ضمن ابراز رضایت از مدیریت برق دورود بیان داشت:از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون فعالیت های فراوانی در راستای تأمین روشنایی معابر شهرستان انجام شده است.

ایشان افزود علاوه بر سهمیه ای که در این سفر برای تأمین روشنایی مطلوب در نظر گرفته شده،تا کنون بیش 500 دستگاه چراغ معابر به این شهرستان اختصاص و در مناطق مختلف شهری و روستایی نصب شده است.

 خودنیا همچنین اظهار داشت در این جلسه نیز 1000 دستگاه چراغ معابر به شهرستان فوق اختصاص داده شد که مقرر گردید تا پایان سال تحویل و نصب گردند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ 280 میلیون تومان هزینه برای این کار لازم است گفت: تعداد 250 دستگاه چراغ در دو روز اول تعهدات تحویل مدیریت توزیع دورود گردید و در کمترین زمان ممکن نصب گردیدند.

در پایان مهندس خودنیا گفت: موارد فوق شامل تعمیرات و سرویس معابر و هزینه های متعلقه نمی شودکه اینگونه موارد به تنهایی شامل تعویض 3000 شعله لامپ می گردد که خود رقم بالایی است

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =