سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران می‌گوید مسئولان باید سرتاپای بازیکنانش را طلا بگیرند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از موفقیت بزرگش گفت:«هم اکنون من خوشحال ترین فرد دنیا هستم چرا که 80 میلیون ایرانیرا توانستیم شاد کنیم.»

محمد ناظم الشریعه در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره بازی واحساستان بعد از این موفقیت چیست؟ گفت:به تماشاگران و همچنین مردم کلمبیا تبریک می‌گویم . هم به خاطر میزبانی خوبشان و هم اینکه بازی خوبی را از هر دو تیم نظاره کردند. همچنین به مردم ایران تبریک می‌گویم. اکنون من خوشحال ترین فرد دنیا هستیم چرا که 80 میلیون ایرانی شاد هستند و هیچ چیزی برای ما بهتر از این نیست که خنده را برای مردم ایران ایجاد کنیم.
او در پاسخ به این سوال که عامل اصلی و کلیدی در شکست پرتغال چیست،گفت:« عامل اصلی تمرکز بالای بازیکنان و تلاش آنها بود. فکر می‌کنم تمرکز و همدلی باعث موفقیت ایران در این بازی سخت بود. در نیمه دوم در عرض یک دقیقه دو گل دریافت کردیم. اما بازیکنان به بازی برگشتند و با تمرکز بالا و نکاتی که به آنها گوشزد کردیم توانستیم از پس این تیم بزرگ بر آییم. بچه های ایران فوق العاده هستند و ما تیم بزرگی هستیم.»
خبرنگاری پرسید شرایط فوتسال در ایران در مقایسه با فوتبال چیست؟ که ناظم الشریعه پاسخ داد:« ریشه فوتسال را در خیابان ها و کوچه های ایران میتوانید جستجو کنید.ایران از استعدادهای بی نظیری بهره می برد. نزدیک به 20 میلیون ایرانی در دره های مختلف جوانان، نوجوانان، کارگری، کارمندی، دانشگاهها و دیگر رده ها به بازی فوتسال مشغول هستند و اکنون ما به نمایندگی از تمامی افراد فوق در کنار شما هستیم و خوشحالم از این که این افتخار بزرگ را برای اولین بار کسب کردیم. در واقع حمایت آنها باعث می شود تا ما در جایگاه خوبی قرار بگیریم»
او ادامه داد:«ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا بهترین بازی را انجام دهیم. مردم دنیا فوتسال را دوست دارند. ازنحوه بازی فوتسال امریکای جنوبی لذت می برند و ما نیز مانند تیم های امریکای جنوبی بازی می کنیم و این امر باعث می شود تا همگان از بازی فوتسال ما راضی باشند. ما ایرانی ها با قلبمان بازی می کنیم و فکر می کنم این کافی باشد که فوتسال خوبی را به نمایش می گذاریم.ما تلاش مان را کردیم و فکر می کنم باید سر تا پای بازیکنانم را طلا بگیرند.»
در ادامه کنفرانس مطبوعاتی خبرنگاری از سپهر محمدی- دروازه بان تیم ملی فوتسال درباره پیروزی ایران مقابل پرتغال پرسید که وی پاسخ داد:«خوشحال هستم که سهم کوچکی در تاریخ سازی فوتسال کشورم داشتم. مردم کشورم الان بسیار خوشحالند و مهمترین موضوع خوشحال شدن مردم عزیز ایران است و هیچ چیزی شیرین تر از این امر نیست.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 585542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =