نشست مسئولین کلان منطقه آمایشی 10 کشور با حضور معاون آموزشی و مدیران حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی؛ باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت در آغاز نشست مسئولین کلان منطقه آمایشی 10 کشور که در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، گفت: روز گذشته مدیران حوزه معاونت آموزشی با حضور در دانشگاه های کلان منطقه به بررسی مسائل آموزشی این دانشگاه ها پرداخته اند و امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم در مسیر روشنی حرکت کنیم.

لاریجانی به اهمیت منطقه 10 آمایشی اشاره کرد و گفت: حدود 30 تا 40 درصد تحصیلات تکمیلی کشور در این منطقه ارائه می شود و قاعدتا تحول در آموزش علوم پزشکی در این منطقه می تواند زمینه های حرکتی عظیم در کشور را ایجاد کند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت بر لزوم تقویت همکاری دانشگاه‌های مستقر در مناطق آمایشی تاکید کرد و گفت: با برگزاری جلسات بیشتر و تقویت همکاری ها به سمت اجرای بهتر اهداف برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی پیش می رویم.

لاریجانی عنوان کرد: با طراحی ساز و کاری دانشگاه های بزرگ کشور که عمدتا در منطقه 10 آمایشی مستقر هستند می توانند به ارتقای دانشگاه های سایر مناطق آمایشی نیز کمک نمایند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت بر لزوم دستیابی به اهداف برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی تاکید کرد و گفت: برای تسریع دستیابی به اهداف و ایجاد هم افزایی در این راستا لازم است همکاری بین دانشگاههای منطقه گسترش یابد.

وی ابراز امیدواری کرد نتایج این جلسه زمینه های حرکت سریع تر دانشگاه‌های منطقه در مسیر تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی و تحول در آموزش عالی سلامت کشور را فراهم آورد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 585630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =