بعد از بیرون ماندن اشکان دژاگه از لیست باشگاه قطری حالا همه منتظرند ببینند مقصد بعدی او کجاست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته خبر بیرون ماندن اشکان دژاگه بازیکن ملی پوش کشورمان که سابقه بازی در بوندس لیگا را در کارنامه دارد، از لیست باشگاه العربی قطر اعلام شد. دژاگه که یکی از بهترین های تیم ملی است از سال 2014 با پیشنهاد چشمگیر قطری ها به العربی پیوست و حالا باید برای فصل جدید به دنبال تیم جدیدی باشد. روز گذشته از مخاطبان خبرآنلاین خواستیم نظراتشان را درباره این موضوع بنویسند. برای تصویری که در این باره منتشر کردیم 56 نظر ارسال شده که اکثریت آنها بر یک نکته اتفاق نظر دارند: اشکان نباید پیشنهاد تیم قطری را می پذیرفت. 

سیدهادی مخاطب خبرآنلاین دراین باره نوشته است: جنگ جو و با غیرت اما اسیر زیاده خواهی خیلی دوست دارم بدانم اگر برگرده به بعد جام جهانی ۲۰۱۴ ایا بازهم همین انتخاب زشت را انجام می دهد؟
 مخاطب دیگری از روشن نشدن تکلیف دژاگه تا آخرین لحظه توسط باشگاه قطری انتقاده کرده و نوشته: قطری ها تا آخرین لحظه یکی از مهمترین بازیکنانمون رو معطل نگه داشتند تا بلکه روی کیفیت اون و در نهایت نتایج تیم ملی تاثیر بذارن. امیدوارم اشکان با بازی های خوب خودش جواب بازی کثیفشون رو بده.
در این میان تعدادی از هواداران پرسپولیس این بازیکن دورگه ایرانی- آلمانی را به تیم سرخپوش پایتخت دعوت کرده اند و از او خواسته اند به پرسپولیس بیاید.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 585676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    1 0
    اشكان بيا تيم ما كه از پرسپوليس هم قوي تريم خانه سالمندان شيرازقشقائي
  • بی نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    اشکان بیا به تیمت بیا تا در بازی برگشت داربی استقلال را تحقیر کنیم
  • پیمان A1 ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
    0 0
    این دسته از هوادران از این پس به جای سرمربی هدایت و مربیگری تیم رو بر عهده بگیرند.