۰ نفر
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹

یوسف باپیری نمایش «مرگ هوتن» را از 25 مهرماه روی صحنه می‌برد.

این کارگردان بیان کرد: «مرگ هوتن» نوشته بهزاد آقاجمالی است که با بازی ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، سحر دولتشاهی و بهار کاتوزی به عنوان کاری جدید از گروه تئاتر «تازه» اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه این نمایش در ادامه کارهای قبلی‌اش یعنی نمایش‌های «ویران» و «کامنت» اجرا می‌شود، بیان کرد: این سومین روایت از ادامه نمایش‌های قبلی است و در واقع سه گانه‌ام به این شکل تکمیل می‌شود، چرا که داستان اصلی این کار هم درباره‌ی یک گروه تئاتری است که اتفاقاتی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

باپیری اضافه کرد: «مرگ هوتن» که تا پایان آبان‌ماه اجرا خواهد شد، در تماشاخانه تازه تأسیس «پالیز» در خیابان ویلا روی صحنه می‌رود و در واقع این سالن با نمایش ما افتتاح خواهد شد.

او درباره اجرا در سالنی دور از دیگر سالن‌های تئاتری که برای تماشاگران تئاتری عادت شده است، توضیح داد: این اجرا برایم تجربه خاصی است، چون اگرچه سالن‌های خصوصی یک امکان هستند اما حضورمان در اینجا از سر اجبار هم نبوده است. برنامه زمان‌بندی سالن‌های رسمی‌تر پُر شده، اما سالن‌های خصوصی با وجود همه مشکلاتی که دارند فرصتی را برای کار فراهم کردند و ما هم با وجود مشکلات فنی که ممکن است وجود داشته باشد، این مکان را از نظر موقعیت جغرافیایی و شرایط سالن برای کار پسندیدیم.

او تأکید کرد: تجربه کاری گروه ما نشان داده که تماشاگران خود را براساس نمایش‌های قبلی خواهیم داشت و امیدوارم با معرفی این مکان جدید، میزبان تماشاگران بیشتری هم باشیم.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 585725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =