۰ نفر
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۳

ایسنا نوشت: شهریور ماه امسال تولید انواع خودرو در ایران ۵۳.۶ درصد رشد داشته است.

 شهریور ماه تولید انواع خودرو با رشد ۵۳.۶ درصدی از ۶۰ هزار و ۸۷۹ دستگاه در شهریور سال گذشته به ۹۳ هزار و ۵۱۵ دستگاه افزایش یافت.

در این مدت تولید انواع سواری ۵۶.۹ درصد رشد داشته و از ۵۴ هزار و ۷۱۹ دستگاه به ۸۵ هزار و ۸۸۰ دستگاه رسید. تولید انواع وانت نیز مانند سواری رشد داشته و با افزایش ۲۰.۹ درصدی از ۵۱۹۷ دستگاه در شهریور سال گذشته به ۶۲۸۲ دستگاه افزایش یافت.

تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس نیز صعودی بوده و با رشد ۶۲ درصدی از ۵۰ دستگاه در شهریور سال گذشته به ۸۱ دستگاه افزایش یافت. تولید اتوبوس نیز رشد داشته و با افزایش ۳۲.۷ درصدی از ۵۵ دستگاه در شهریور ۱۳۹۴ به ۷۳ دستگاه رسید.

شهریور ماه امسال تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز ۳۹.۷ درصد افزایش یافته و از ۸۵۸ دستگاه در شهریور سال گذشته به ۱۱۹۹ دستگاه افزایش یافت.

شش ماهه نخست امسال نیز تولید انواع خودرو در ایران با رشد ۱۵.۶ درصدی از ۵۰۱ هزار و ۵۴۶ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۵۷۹ هزار و ۷۷۶ دستگاه رسید. در این مدت تولید انواع سواری با رشد ۱۶.۱ درصدی همراه بوده و از ۴۶۰ هزار و ۴۰۶ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۵۳۴ هزار و ۴۰۲ دستگاه رسید.

در این مدت تولید انواع وانت ۱۱.۵ درصد رشد داشته و از ۳۴ هزار و ۸۰۲ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۳۸ هزار و ۸۱۵ دستگاه افزایش یافت. تولید انواع مینی‌بوس و میدل‌باس نیز ۱۷.۶ درصد رشد داشته و از ۳۳۰ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۳۸۸ دستگاه رسید.

تولید انواع اتوبوس نیز ۲۱.۲ درصد افزایش یافته و از ۳۵۹ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۴۳۵ دستگاه رسید. تولید انواع کامیونت، کامیون و کشنده نیز ۱.۵ درصد رشد داشته و از ۵۶۴۹ دستگاه در شش ماهه نخست سال گذشته به ۵۷۳۶ دستگاه رسید.

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
    1 0
    اینها رو نگن چی بگن؟