اعلام اسامی فیلم‌های آسیایی جشنواره فیلم کوتاه

12 فیلم از 9 کشور برای بخش مسابقه کشورهای آسیایی سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از میان 244 فیلم ارسال شده برای شرکت در بخش مسابقه کشورهای آسیایی سی و سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه تهران، 12 فیلم از 9 کشور جهان انتخاب شدند.

از میان آثار انتخاب شده کره جنوبی با 3 فیلم و ترکیه با 2 فیلم بیشترین سهم را در بخش مسابقه کشورهای آسیایی جشنواره فیلم کوتاه تهران دارند.

کشورهای ارمنستان، چین، هندوستان، ژاپن، قزاقستان، میانمار و لبنان دیگر کشورهایی هستند که با یک فیلم در این دوره از جشنواره حضور دارند.

فیلم های انتخاب شده برای بخش مسابقه کشورهای آسیایی سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران عبارتند از:

عشقِ من/ هایک ماتِوُسیان/ داستانی/ ارمنستان، گذشته/ زهره اردوغان ابانوز /هنر /ترکیه، باران به آرامی می‌بارد/ سعید نجاتی/ داستانی/ترکیه، معلم کودکان/ مو شا/ داستانی/چین، پروانه در زمستان/ شوجی تویاما/ داستانی/ژاپن، مستِ قلندر/دیویج روپچند/داستانی/ هندوستان، یک گام به جلو/سانژار بکژانوف/ تجربی/ قزاقستان، مرگ در جاده/ آرون کیم/ داستانی/کره جنوبی، اوضاع وخیم می شود/یو- جیونگ هونگ /داستانی/کره جنوبی، ماندن/سنگووک آهن/داستانی/کره جنوبی، اسلحه/ شغال/ گرگ و پسر/ ولید مؤنس/ داستانی/ لبنان، ورقه سنگ/خین وارسو/ مستند/ میانمار.

سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری فرید فرخنده کیش از 18 تا 24 آبان در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 586168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =