خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.


46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 587106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم بازنشسته IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    لطفا دولت محترم وضعیت سهام عدالت را روشن کند .
  • محمد A1 ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام لطفا از دستگاههاي اجرايي ذيربط بپرسید تأثیر سوابق تحصیلی در کنکور96 به چه صورت است؟ تو رو به مقدسات مانند کنکور 95 تأثیر 25 درصدی سوابق تحصیلی ازحالت تأثیر قطیی به تأثیر مثبت تبدیل کنید با تشکر
  • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام در محور چیتگر به اندیشهشهریار با افزایش تردد از این محور و نرسیده به پلیس راه شهریار خودروهای عبوری که از جنوب قصد ورود به شهر قدس رادارند با خودروهایی که به سمت اندیشه میروند در تداخل شدید هستند بطوری که در ساعات ابتدایی شب طول این ترافیک به چند کیلومتر میرسد. اخیرا زیرگذری در پل سیاه آب احداث شده تا از شدت ترافیک و آمار تصادف بکاهد اما با وجود اتمام کارهای عمرانی و علی رغم وعده مسئولین در خصوص افتتاح زیرگذر در خرداد 95 تا کنون این زیرگذر افتتاح نشده و زیر بار ترافیک نرفته است.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    ضمن سلام بنده امروز برای ترخیص خودرو به راهنمایی و رانندگی مراجعه کردم برای مدارک شناسنامه صادره راهنمایی را برای احراز مالکیت خودرو ارایه کردم ولی مامور مربوطه از پذیرش آن خودداری کرده طلب سند دفترخانه را کرد حالا چطور پلیس به گفته خود در مورد عدم مراجعه به دفتر خانه در مورد نقل و انتقال خودرو پایبند نیست
  • بی نام A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    دانشگاه پیام نور طبق اساس نامه اش نیمه حضوری است. قبلا تعداد زیادی از دروس به صورت خودخوان ارائه میشد. اما الان این شرایط حذف شده و فقط به صورت عادی ارائه می شود. وقتی به مسولان دانشگاه می گوییم ما به علت این که حضور در کلاس اجباری نبود این دانشگاه را انتخاب کردیم، می گویند الان هم حضور در کلاس اجباری نیست و می توانید به روال قبل عمل کنید. به سادگی می توان برای هر درس گروه خودخوان هم در کنار گروه عادی ایجاد کرد. با توجه به این که شهریه دروس عادی دو برابر دروس خودخوان است، ظاهرا فقط هدف مالی پشت این کار است.