معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا، از ثبت درخواست خروج از کشور برای سفرهای سیاحتی و زیارتی دانشجویان دانشگاه های استان تهران به صورت اینترنتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ نجف حمیدزاده با حضور در جمع مسئولان تحصیلی دانشکده های دانشگاه تهران، اظهار داشت: سازمان وظیفه عمومی در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی در سطح کشور از سازمان های پیشرو است که این امر موجب کاهش مراجعات حضوری و تسهیل و تسریع در انجام امور خدمت سربازی شده است.

وی از ارائه بخشی از خدمات این سازمان از طریق اینترنت خبر داد و افزود: در حال حاضر ثبت درخواست خروج از کشور دانشجویان دانشگاه های استان تهران برای سفرهای سیاحتی و زیارتی به صورت اینترنتی انجام می شود.

معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: برای این منظور، متقاضیان می بایست با در اختیار داشتن کدملی و کد "سخا" به سایت خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) به نشانی www.epolice.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و مراحل بعدی اقدام به صورت پیامک به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک، سایر درخواست های خروج از کشور از جمله سفر های مطالعاتی و ... برای دانشجویان دانشگاه های استان تهران نیز از طریق اینترنتی انجام می شود.

این مقام انتظامی با ارائه توضیحاتی درخصوص سقف سنوات ارفاقی گفت: دانشجویانی که در سنوات مجاز فارغ التحصیل نشده اند در صورت موافقت کمیسیون موارد خاص دانشگاه مربوطه و با شرط گذراندن تعداد واحد مشخص و کسب معدل بالای 12، می توانند از سنوات ارفاقی به مدت یکسال بهره مند شوند.

سرهنگ حمیدزاده در پاسخ به سوال مربوط به ضوابط انتقال دانشجو نیز گفت: در ضوابط مربوط به انتقال دانشجو، رشته، مقطع تحصیلی دانشجو و همچنین تاریخ شروع به تحصیل وی قابل تغییر نبوده و تنها دانشگاه محل تحصیل وی قابل انتقال است که واجدان شرایط با در دست داشتن نامه از دانشگاه محل تحصیل درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ثبت می کند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 587623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =