رسا نوشت: عضو مجمع تخیص مصلحت نظام، اطلاعات جدیدی در مورد منافقین ارائه داد و گفت: آقای منتظری به میزان قابل توجهی توسط مهدی هاشمی هدایت می‌شد و منافقین از طریق وی روی آقای منتظری اثر می‌گذاشتند.

سومین جلسه از سلسله نشست‌های «از منافقین تا منتظری» با سخنرانی محمدحسین صفار هرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم، در مؤسسه طلوع حق، برگزار شد.

صفار هرندی در بخشی از این نشست، در مورد موقعیت فعلی شیعیان گفت: ما در دوره غیبت، نائب عام داریم نه نائب خاص؛ لذا کسی نباید ادعای خاص داشته باشد. فقط امام‌زمان(عج) است که: «يَعْطِفُ الْهَوى عَلَى الْهُدى؛ هواى نفس را به هدايت برمى‌گرداند». 

وی افزود: آقای روحانی می‌گوید امام‌حسین(ع) شب عاشورا به ابن‌سعد گفت بیا مذاکره کنیم؛ این حرف، دعوت به هوای نفس است.

صفار هرندی در بخش دیگری از این نشست به تبیین ماهیت حلقه انحراف که مسیر دولت نهم را تغییر داد، پرداخت و ناگفته هایی از این ماجرا بازگو کرد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در مورد هدف از هدایت آقای منتظری توسط منافقین و چگونگی آن گفت: منافقین، آقای منتظری را وسیله‌ای کردند که امام(ره) را آزار بدهند، البته جریان نفاق نیز از سوی شیاطین بزرگ‌تر از خودش هدایت می‌شد. آقای منتظری به میزان قابل توجهی توسط مهدی هاشمی هدایت می‌شد و منافقین از طریق وی روی آقای منتظری اثر می‌گذاشتند. هاشمی، با اینکه خودش مواضع تندی نسبت به نظام دارد اما اعلام موضع نمی‌کند.

وی در مورد دفتر حسینعلی منتظری گفت: اولاً استفاده از واژه «بیت» برای آقای منتظری الان موضوعیت ندارد چون ایشان فوت کرده‌اند، ثانیاً معلوم است دفتر ایشان باب فاسدی است زیرا مطالب‌اش ابتدا از بی.بی.سی پخش می‌شود و حتی استفتائات آقای منتظری را رادیو اسرائیل پخش می‌کند!

صفار هرندی در مورد فایل صوتی منتظری که اخیراً منتشر شده بود، اظهار کرد: این فایل صوتی آقای منتظری که اخیراً پخش شد از قبل در اختیار دفتر ایشان نبوده است و دستیابی مجدد به آن، الان اتفاق افتاده است؛ لذا عناصر فاسد درون نظام، این اطلاعات را به دست آنان رسانده‌اند.

وی در مورد قدرت ایران در منطقه گفت: این خط مقاومت در غرب آسیا، در طول تاریخ، بی‌سابقه است و دروغ می‌گویند که این هلال شیعی است زیرا ما در این هلال، اهل سنت را نیز داریم. محور این هلال، ایران است و این نشان‌دهنده اقتدار ماست که آمریکا را به موضعی کشانده‌ایم که می‌توانیم در آینده از عربستان امتیازات بزرگ بگیریم.
29213

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 587745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =