حرکت خلاف جهت راننده پراید و موتورسیکلت، موجب مرگشان شد

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: یکدستگاه پراید پس از سوخت گیری در خلاف جهت خودروها به حرکت درآمد و به صورت شاخ به شاخ با کامیون بنز برخورد کرد، در این حادثه راننده پراید در دم جان باخت و سرنشین همراه وی نیز به شدت مجروح شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبر آنلاین با اعلام مطلب فوق افزود: در 24 ساعت گذشته و بر اثر بروز سه سانحه فوتی، متاسفانه سه نفر از هموطنانمان در استان جان باختند و یک نفر مجروح شد.


وی خاطرنشان کرد: حرکت خلاف جهت رانندگان پراید و موتورسیکلت موجب مرگ دو نفر و مصدومیت یک نفر شد.


سرهنگ عزیزی گفت: راکب یکدستگاه موتورسیکلت در منطقه جنت آباد شهرستان اسدآباد به علت حرکت در جهت خلاف تردد با سرعت، و به صورت رخ به رخ با یکدستگاه سواری برخورد کرد که در این سانحه، جوان موتور سوار، جان خود را از دست داد.

وی افزود: همچنین حرکت خلاف جهت خودروی پراید در حاشیه مجتمع خدماتی سفینه غرب در جاده همدان به تهران منجر به مرگ راننده پراید و مجروح شدن سرنشین آن شد.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: راننده پراید پس از سوخت گیری اقدام به تردد در خلاف جهت خودروها کرده بود که با یک دستگاه کامیون بنز به صورت رخ به رخ برخورد کرد و جان خود را از دست داد.

سرهنگ عزیزی در خصوص سانحه سوم نیز گفت: یک دستگاه خودروی سواری پیکان در جاده طاهرلو به همدان به علت سرعت غیرمجاز واژگون شد که در این سانحه راننده پیکان به علت نبستن کمربند ایمنی و پرتاب شدن از خودرو، جان باخت.

وی یادآور شد: خودروی پیکان پس از انحراف از مسیر اصلی به حاشیه جاده که چهارمتر با سطح اصلی جاده اختلاف ارتفاع داشت سقوط کرده و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان همدان افزود: راننده این وسیله نقلیه از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود و به این دلیل هنگام واژگونی از خودرو به بیرون پرتاب شده و جان خود را از دست داده است.

لازم به ذکر است، طبق گزارش پزشکی قانونی از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه، 227 نفر در سوانح رانندگی استان همدان جان باختند همچنین سه هزار و 337 نفر نیز در این مدت مجروح و مصدوم شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =