جام‌جم‌آنلاین نوشت:‌بهمن فرمان‌آرا کارگردان شناخته شده سینمای ایران و از دوستان نزدیک عباس کیارستمی می‌گوید دکتر احمد میر روزی را به یاد بیاورد که برای معذرت‌خواهی و بوسیدن دست عباس به خانه‌اش رفته بود.

بهمن فرمان‌آرا، کارگردان شناخته‌شده سینمای ایران به روزی اشاره کرد که احمد میر به خانه عباس کیارستمی رفته بود تا معذرت‌خواهی کند و دستش را ببوسد: «دکتر احمد میر روزی را به یاد بیاورد که برای بوسیدن دست عباس و معذرت‌خواهی به خانه او رفته بود اما عباس بیرونش کرد. او حالا می‌گوید: من بی‌گناه هستم؛ پس چرا برای معذرت‌خواهی رفته بودی خانه عباس و گفتی خطا کردم؟»

فرمان‌آرا در ادامه می‌گوید: «این اتفاق در مملکتی می‌افتد که اگر جیب کسی را بزنید، ۳ ماه نگه‌تان می‌دارند! حالا چه چیزی دارید برای از بین بردن یکی از بزرگ‌ترین آدم‌های فرهنگ کشورمان؟»

فرمان‌آرا در ادامه به اتفاق تلخ دیگری هم اشاره می‌کند: «آقای میر قصد داشت برای تعطیلات عید به ویتنام بروند؛ با اینکه می‌دانستند حال عباس چقدر بد است اما باز هم توجهی نکردند و بدون در نظر گرفتن وخامت حال او راهی ویتنام شدند.»

فرمان‌آرا با بغض فروخرده‌ای صحبت‌هایش را با اشاره به حرف برخی پزشکان که ادعا کرده‌اند: «دلیل مرگ عباس کیارستمی ضربه مغزی در بیمارستان پاریس بوده؛ می گوید: «کسی که ضربه مغزی شده است دکتر میر است.»

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کوروش IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    37 19
    بزرگان هیچوقت دروغ نمیگویندبرای دیده شدن.مطمئن باشید جناب فرمان ارا حقیقت محض را گفتند
    • بی نام A1 ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
      10 5
      بزرگان هیچ وقت دروغ نمی گویند؟ شور نگیره دیگه مارو.
    • بی نام RO ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
      14 11
      اگر یه مهندس بخت برگشته تو اجرای یه سازه کوچکترین اشتباه رو بکنه شهرداری و نظام مهندسی و صد نفر مربوط و غیر مربوطه دیگه میریزن سرش ومحاکمه اش میکنند بعد این دکتر در درمان یه شخصیت ملی اشتباه کرده با این همه فشار هنرمندان ورسانه ها فقط 3ماه محرومیت از مطب نوشتن براش ببینید اینا با یه انسان معمولی که تریبونی هم نداره چه میکنن تاکی باید از مریضا تعهد بگیرن که هر بلایی سرشون اومد مسولیتش با خودشونه نه پزشک... آیا وقت این نرسیده که این روند اشتباه اصلاح بشه؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
      10 7
      دکتر ضربه مغزی شده
  • بی نام A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    34 10
    الان هم 3 ماه مرخصی از بیمرستان جم به این به اصطلاح پزشک دادند و میره یک سفر خارجی دیگر
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    29 10
    صد در صد موافقم.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    5 7
    هر روز مطلب جدیدی از این هنرپیشه ها بیان می شود، گویا هر یک ار این هنرپیشه ها قرار است صحنه ای از این فیلم را بازی کنند، البته مثل فیلمهای خودمان نیست که وقتی فیلم شروع می شود تا اخرش را می توان حدس بلکه مثل فیلمهای هالیودی است که باید تماشاگر تا اخر بنشیند و فیلم را نگاه کند،
  • بی نام IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    13 7
    این دکتر رو باید کلا تحریم کرد. دولت که کاری نمیکنه.
  • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    14 8
    دولت بايد يك فكر اساسي براي اين پزشكان كه همشان هم پولدار شدن بكند از بيست وپنج اسفند هيچ پزشكي در بيمارستان نيست فقط دانشجويان هستند بس .بدبخت كسي است كه در اين بازه زماني تا 14 فروردين بيمار شود بايد خارج كشور برود يا بميرد.
  • بی نام IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    12 12
    بابا خب این پزشک هم دلش خواسته بره مسافرت شما خودتونو جای اون بذارید، برای شما مریض شدن چیز عجیبی هست ولی برای یک پزشک مریض داشتن کاملا عادی هست و نمی تونه زندگیشو تعطیل کنه و فقط به مریضاش برسه حتی اگه اون شخص کیارستمی باشه کار جدا و زندگی هم جداست، این شعار خیلی از افراد هست
    • A1 ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
      7 6
      عجبببب تحلیلی.....
  • بی نام A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    7 9
    بزرگان را باید از رفتار بزرگانه تشخیص داد، خوب این دکتر میخواهد فقط تابع قانون باشدو مجازاتش را بکشد حتی اگر زندان باشد، اینها چرا خودشان را به این در و ان در می زنند،اخلاقی و قانونی نیست که از رسانه ها و خبرنگاران و هنرمندان برای فشار به کسی استفاده کرد. قانون باید جلوی این کارها را بگیرد، حرف اول و اخر را قانون می زند