میزان نوشت: معاون سیاسی سپاه گفت: سکوت کر کننده غرب و در راس آن‌ها آمریکا در برابر جنایاتی که در یمن رخ می‌دهد، مطمئنا آل سعود را در ارتکاب جنایاتش تشویق می‌کند.

سردار رسول سنایی راد با اشاره به حمله شب گذشته نیروهای سعودی به یک مراسم عزاداری در شهر صنعا یمن، که منجر به کشته و مجروح شدن بیش از 700 نفر شد با بیان اینکه اصل حمله به یمن از ابتدا اقدامی نسنجیده بود اظهار کرد: حادثه شب گذشته در صنعا را می توان نوعی واکنش عصبی آل سعود به اتفاقات منطقه که به ضرر آنها در جریان است تفسیر کرد.

وی با بیان اینکه امروز سعودی ها در باتلاق یمن گیر افتاده اند و برای رهایی از آن و فشار آوردن به انصار الله حاضر هستند به هر اقدامی دست بزنند عنوان کرد: سکوت کر کننده غرب و در راس آنها آمریکا در برابر جنایاتی که در یمن رخ می دهد، مطمئنا آل سعود را در ارتکاب این جنایات تشویق می کند.

معاون سیاسی سپاه در ادامه تصریح کرد: با توجه به روحیات محمد بن سلمان وزیر دفاع کنونی و فرزند شاه عربستان که جوانی خام و ناپخته است، احتمال تکرار این اقدامات وحشیانه از سوی آل سعود در آینده نیز بعید نیست.

سردار سنایی راد با بیان اینکه شاهزادگان سعودی بخاطر آنکه خودی نشان بدهند، همواره سعی دارند در انجام اقدامات ددمنشانه از یکدیگر پیشی بگیرند عنوان کرد: با توجه به اختلافات پیش آمده میان "بن نایف" ولیعهد اول و "بن سلمان" ولیعهد دوم آل سعود، شاهد هستیم که اختلافات در درون خانواده آل سعود آشکارتر از گذشته شده است و به عبارتی بهتر باید گفت که امروز دود اختلافات شاهزادگان سعودی به چشم مردم یمن می رود. 

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =