پاسخ آراراتی‌ها به انتقادات رسانه‌های کره/نور هست اما کم است

ورزش سه نوشت:مدیر مجموعه آرارات معتقد است که این ورزشگاه مورد تایید فدراسیون است و بازی های مختلفی در آن برگزار می شود.

رسانه های کره ای در گفت و گو با مدیران این تیم پیش از آغاز سوت بازی حواشی را آغاز کردند. کره های با انتقاد از شرایط میزبانی ایران، عقیده دارند که مسئولان فدراسیون از عمد امکانات کمی را در اختیار کره جنوبی قرار دادند. کره ای ها اولین جلسه تمرینی خود را در زمین چمن مجموعه آرارات برگزار کردند و انتقادات اصلی آنها به امکانات این مجموعه باز می گردد. دروازه بان تیم کره با انتقاد از نور ورزشگاه گفته بود که حتی توانایی دیدن تو را در این جلسه تمرینی نداشته و چمن این ورزشگاه اصلا شرایط خوبی ندارد. موضوعی که البته با واکنش مدیران این مجموعه همراه شده است.

زهرابیان درباره میزبانی از کره جنوبی گفت: فدراسیون فوتبال در گذشته به ما نامه داد و ما مجموعه را به آنها معرفی کردیم. از فدراسیون برای بازدید به ورزشگاه آمدند و به این ترتیب زمین ما انتخاب شد.

انتقاد اصلی کره ای ها به چمن ورزشگاه  باز می گردد که مدیر این مجموعه توضیحاتی را در این باره ارائه کرد: زمانی که تیم ملی آلمان در گذشته به ایران آمد، ورزشگاه آرارات را انتخاب کرد زیرا از کیفیت این ورزشگاه آگاه است. زمین آرارات هم اکنون میزبان مسابقات تیم ملی بانوان نیز است و بازی های تیم های آرارات در مسابقات آسیا ویژن نیز در آن انجام می شود. این زمین مورد تایید فدراسیون بوده و فکر می کنم انتقادات کره ای ها به این زمین با توجه به تایید فدراسیون قابل قبول نیست.

مشکل نور دیگر مشکلی بود که کره های به آن انتقاد داشتند اما مدیر مجموعه آرارات معتقد است: ساعت تمرین کره جنوبی 18 بود و آنها از ما نخواستند تا حداکثر نور را در اختیار آنها بگذاریم.

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =