ستاد ضربتی مقابله با سد معبر در یاسوج تشکیل شد

مدیر اجرائیات شهرداری یاسوج از شکل گیری ستاد ضربتی مقابله با سدمعبر در خیابان های اصلی این شهر خبر داد.

. به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج؛ کرم الله غلامیان روز یکشنبه افزود: دادگستری، دادستانی، خدمات شهری، حقوقی و ... اعضای این ستاد را تشکیل می دهند.
وی اظهار داشت: این ستاد در یک طرح ضربتی و به شکل مرحله ای خیابان به خیابان اقدام به رفع سد معبر از شهر یاسوج خواهد کرد.
مدیر اجرائیات شهرداری یاسوج هدف از تشکیل این ستاد را زیباسازی چهره شهر و رفاه حال شهروندان عنوان کرد.
وی افزود: متأسفانه یکی از رویه های اشتباه بین کسبه یاسوج اشغال بخش زیادی از پیاده رو مقابل مغازه است و این رویه باید از بین برود.
غلامیان با بیان اینکه کسبه و مغازه داران فقط یک بخش از ایجاد کنندگان سدمعبر هستند تصریح کرد: در اجرای این طرح بطور کلی برای رفع هرگونه سدمعبری از قبیل داربست های ایجاد شده در خیابان، سایبان ها، نخاله های ساختمانی و مواردی از قبیل خودروهای فرسوده رها شده در خیابان و سدمعبر دیگر اقدام می شود.
وی افزود: شروع این طرح با اطلاع رسانی و فرهنگسازی و سپس تذکر و اخطار قانونی است که در صورت توجه نکردن به اخطارهای داده شده شهرداری قطعاً با کمک نیروی انتظامی و هماهنگی دادستانی اقدام به رفع سدمعبر می کند.
مدیر اجرائیات شهرداری یاسوج گفت: طبق قانون شهرداری مالک خیابانها، شوارع و معابر است و حق رفع سدمعبر از این محل ها را دارد.
غلامیان اشاره به اینکه رفع سدمعبر را از خیابان موسوم به عمده فروشی 13 آبان آغاز می کنیم اظهار داشت: به مالکان واحدهای صنفی در این خیابان اخطارهای قانونی داده شده است.
وی خاطر نشان کرد: هرگونه تصمیم گیری در این حوزه در ستاد مبارزه با سد معبر گرفته و ضمانت اجرایی آن به وسیله ستاد است.
غلامیان فروشندگان سیار را هم از مصادیق سدمعبر بر شمرد و افزود: رفع سدمعبر کسبه و مغازه داران و فروشندگان سیار در اولویت قرار گرفته است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588694

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =