۰ نفر
۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۰
خداحافظی غم‌انگیز سامسونگ با نوت ۷

مدیران کارخانه سامسونگ در ویتنام توقف موقت تولید نوت 7 را اعلام کردند تا داستان غم‌انگیز خداحافظی با فبلت 2016 کمپانی کره‌ای رنگ حقیقت به خود گیرد.

به گزارش خبرآنلاین، به دنبال تعدد گزارش‌های انفجار نوت 7 جایگزین شده برای کاربران مسئولان تصمیم به توقف تولید کارخانه سامسونگ در ویتنام گرفته‌اند. این کارخانه مسئول تولید و توزیع اصلی نوت 7 برای بازار جهانی است.

خبر توقف به‌ظاهر موقت، به دنبال تصمیم اپراتورهای بزرگ مخابراتی در آمریکا باهدف تعلیق فروش نوت 7 و افزایش گزارشهای انفجار این گوشی گرفته‌شده است.

4 اپراتور آمریکایی ازجمله تی-موبایل (و اپراتور استرالیایی Telstra) با انتشار توئیتی از توقف فروش باهدف حفظ جان و امنیت کاربران خبر دادند.

اکنون کارشناسان به این موضوع فکر می‌کنند که چرا علی‌رغم تعویض باتری همچنان نوت 7 منفجر می‌شود و به همین خاطر دنبال دلایلی متفاوت می‌گردند تا در محصولات بعدی تکرار نشود.

منابع: وال استریت / اسلش گی یر / گاردین



5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 588776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    5 23
    حالا دیگه سامسونگ هم شده برند یه عده طرفدارش شدن و تحمل شنیدن انتقاد ندارن اول که مینداختن تقصیر اون شرکت بیچاره ای که باتری ها رو ساخته بود ولی این خانه از پای بست ویران است. محصولات بی کیفیت سامسونگ فقط به گوشی محدود نمیشه. کافیه تو دام تبلیغاتش بیافتین و ازش تلویزیون و چیزای دیگه بخرین تا بفهمین هنوز برای این کره ای ها زوده این کارا
    • بی نام IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
      1 32
      این سامسونگی ها یک مشت ادم عقده و بی کلاس هستند فقت اپل کلاس داره که اون هم پول میخواد که سامسونگی های بیپاره پولش را ندارند بیچاره ها نمی تونند خاس بشوند خخخ هر وقت اپل خریدی بیا بگو من خاس هستند و با کلاسم
    • بی نام IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
      62 1
      دوست با کلاسِ من "خاص" صحیح می باشد نه "خاس"
    • بی نام IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
      18 0
      بی نام جان واقعا فکر می کنی این هایی که اول می گیرند دستشان آدم های متشخص هستند که بهشون سواد هم یاد میدی طرف فقط با داشتن این گوشی مثلا فکر می کنه اعتبار کسب می کنه اون گوشی را ازش بگیری پشیزی ارزش نداره
  • بی نام DE ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
    11 1
    اپل شاید گوشیه خوبی باشه اما اولین اصل یک گوشی تلفن امکانات برقراری ارتباط باسایر گوشی هاست اخه سیستم ios که این امکان را با سایر سیستم عامل ها محدود میکنه چرا به هدف یک موبایل بی اعتناست؟