تنسیم نوشت:مدیر شرکت هواپیماسازی بمباردیر کانادا از مذاکرات این شرکت با ایران برای فروش هواپیما خبر داد.

مدیر شرکت هواپیماسازی بمباردیر کانادا گفت: نگران به دست آوردن سهم خود از سفارشات جدید در ایران نیستیم.

به گفته وي این شرکت در دنبال کردن فرصت های موجود در بازار ایران کمی دیر عمل کرده، اما بعد از لغو تحریم های کانادا علیه ایران، خواهد توانست به رقبای خود برسد.

آلن بلمار، گفت: «شاید اندکی دیر شروع کرده ایم، اما من کاملا اطمینان دارم که ما قرار است قادر باشیم اکنون به آنها (رقبایمان) برسیم.»

وی اقدام استفانه دیون، وزیر امور خارجه کانادا در اوایل امسال مبنی بر لغو تحریم ها را در کمک به دسترسی به بازار این کشور مفید خواند.

بلمار گفت، هم اکنون تیم هایی از این شرکت در ایران حضور دارند و وی نگران به دست آوردن سهم خود از سفارشات جدید در ایران نیست.

در حالی که شرکت های ایرانی به دنبال مدرنیزه کردن صنعت حمل و نقل خود هستند، این شرکت مستقر در مونترال فرصت هایی را برای فروش خدمات ریلی منطقه ای و فروش جت های مسافربری و هواپیماهای سری سی به ایران مشاهده می کند.

 

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 589928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    1 17
    این چند کشور امریکا قرانسه ژاپن واینک کانادا ایران گذاشتند سرکار بگذار ما یک قروند از صدها هواپیمای خریداری شده تحویل بگیرم انوقت شما هم دواطلب فروش هواپیما به ایران باش. ظاهر این فروش هواپیما به ایران یک رمز است که بین کشورهای غربی است
  • علي ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    15 0
    مذاكرات براي برقراري سفارتخانه به كجا رسيد?
  • منوچهر A1 ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۳
    2 18
    ما مگه خودمون هواپیما نداریم.چی میگن بهشون ایران 130 فکر کنم.چه نیازی به طیاره قراضه این کاناداییها هست.به نظر من پولی که واسه خرید هواپیما میکنند رو بذارن واسه چیزهای دیگه واجبتره.