امام جمعه قصرشیرین :  رمز پیروزی ما اطاعت از ولایت فقیه است

ایرنا نوشت : امام جمعه قصرشیرین گفت : پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در واقع حفاظت از عاشورا و قیام امام حسین (ع) است و برای دفاع از این نظام، همه باید مطیع ولی فقیه باشیم.

به گزارش خبرآنلاین ، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و خاندان با وفای ایشان، افزود: انقلاب اسلامی نشات گرفته از واقعه عظیم عاشوراست.


وی بر لزوم تبیین فلسفه وجودی قیام امام حسین (ع) در جامعه تاکید کرد و گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای تبیین و تشریح واقعه کربلاست و روحانیون باید در این ایام نسبت به تحقق این مهم در جامعه اهتمام بیشتری داشته باشند.


امام جمعه قصرشیرین در بخش دیگر سخنان خود با محکوم کردن حمله آل سعود ملعون به مردم یمن که منجر به کشته و زخمی شدن شماری از افراد شد ، افزود: آل ملعون سعود یزیدیان زمان ما و کافرند.


حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: هرجا تفکر یزیدی باشد باید مقابل آن ایستاد و نظام اسلامی اکنون با اقتدار در برابر ظلم این یزیدیان جهان ایستاده است.


وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی در راستای پیشبرد اهداف مقدس عاشورا حرکت می کند، گفت: اگر ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار نبود ،آل سعود و همپیمانانش به کشور ما نیز حمله می کردند اما با وجود ولایت مطلقه فقیه، دشمنان کور دل جرات کوچکترین تعرضی را به کشورمان ندارند.


وی گفت: باید هدف حسینی را در جامعه رعایت کنیم و همه بدانیم نظام ما ، نظام امام حسین (ع) و امام زمان (عج) است و برای پاسداری از این نظام الهی در برابر زورگویان عالم ایستادگی کنیم.


وی ادامه داد: رمز پیروزی ما اطاعت از ولایت فقیه است و از این رو باید پیرو امام خامنه ای ولی امر مسلمانان جهان باشیم تا گزندی به انقلاب اسلامی وارد نشود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 589949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =