مجمع عمومی انجمن صنفی فیلمبرداران سینما به منظور ثبت در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انجمن صنفی فیلمبرداران سینما پس از برگزاری اولین مجمع عمومی و تصویب اساسنامه آن توسط افراد حاضر در تاریخ 29 شهریور 1395 تشکیل شد. در این نشست نامزدهای هیات مدیره و بازرس معرفی شده و انتخابات صورت گرفت.

اولین مجمع عمومی انجمن صنفی فیلمبرداران سینما ، روز دوشنبه 29 شهریور ماه 1395 با حضور آقای کلاته نماینده وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در محل خانه سینما تشکیل شد. پس از رسمیت یافتن مجمع با حضور هیات رئیسه منتخب ، اساسنامه تنظیم شده توسط انجمن فیلمبرداران سینمای ایران که پیش تر برای افراد ارسال شده بود ، مورد بررسی و بحث قرار گرفت و پس از معدود تغیراتی ، با نظر و رای حاضران به تصویب رسید.

پس از این مرحله، نامزدهای هیات مدیره و بازرس انجمن معرفی شدند و رای‌گیری به عمل آمد. به دنبال شمارش آرا از سوی هیات رئیسه، علی لقمانی، تورج منصوری، بهرام بدخشانی، محمد آلادپوش و محمدرضا سکوت به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و هومن بهمنش و مهدی جعفری به عنوان اعضای علی‌البدل برگزیده شدند. همچنین شاپور پورامین به عنوان بازرس و داود امیری به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

در اولین نشست هیات مدیره بعد از تاسیس انجمن صنفی، تورج منصوری به عنوان رئیس، علی لقمانی به عنوان نایب رئیس، بهرام بدخشانی به عنوان دبیر و محمد رضا سکوت به عنوان خزانه‌دار تعیین شدند.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 590229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =