بانک‌ها پرداخت وام ازدواج و اشتغال را تسریع کنند

فرماندار پلدختر گفت: بانک ها فراتر از قانون و دستورالعمل خود عمل نکنند و در پرداخت وام ازدواج و اشتغال به مردم همکاری و تسریع به عمل آورند

اسمااسماعیل پور :نورالدین درمنان در جلسه شورای بانک های شهرستان پلدختر اظهار داشت :بانک ها در ارایه خدمت مطلوب و مناسب ، رعایت اصل مشتری مداری و رضایت مندی مردم را در دستور کار خود قرار دهند .
به گزارش خبرانلاین لرستان ،وی با بیان این که بخش عظیمی از مشکلات مردم شهرستان از طریق بانک ها باید حل شود افزود: بانک ها تا جایی که دستشان باز است به مردم کمک و مشکلات آنان را حل کنند .
فرماندار پلدختر بیان کرد: با توجه به تاکیدات لازم در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان جلسه ستاد تشکیل شده که بانک ها در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان در بحث تضامین و تسریع در زمان پرداخت وام ها همکاری کنند تا این تسهیلات به جوانان تعلق گیرد .
وی با بیان این که ازدواج امر مقدسی است عنوان کرد : باید جوانان را به سمت ازدواج تشویق کرد و موانعی را که موجب نا امیدی و خستگی آنها می شود از سر راه آنها برداشت .
درمنان بر رفع موانع اعطای تسهیلات وام ازدواج تاکید کرد و گفت : بانک ها با پرداخت تسهیلات می توانند نقش خود را در زمینه گسترش ازدواج در جامعه پررنگ تر کنند .
وی تصریح کرد: شهرستان با توجه به گنجایش و ظرفیت خود دارای سند اشتغال است که بخشی از تحقق این سند به عهده بانک ها است که باید این تسهیلات را پرداخت کنند اما متاسفانه این روند مقداری کند صورت می گیرد .
وی خاطر نشان کرد : واقعیت این است که روسای بانک ها باید دلایل خود را برای این موضوع ارسال کنند و در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی تسریع به عمل آورند .
درمنان اظهار داشت : تسهیلات اشتغالزایی در استان جز اولویت اول است و امسال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و حالت دستوری دارد که باید اجرا شود .
فرماندار پلدخترگفت: تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از تاکیدات ریاست جمهوری و استانداران است که با تلاش های استاندار لرستان این استان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح شده و در پایان سال به طور حتم باید اقدامات خود را گزارش دهیم که اگر خدای ناکرده اقدامی صورت نگرفته دلایل آن را ارایه دهند .
درمنان اظهار داشت : همه در قبال برنامه ای که به آنها ارجاع شده باید پاسخگو باشند و این حداقل انتظاری است که در حوزه مدیریت شهرستان ، ادارات و بانک ها در شهرستان می توان داشت .
در ادامه جلسه مدیران بانک های شهرستان به بیان دیدگاه ها و موانع موجود در پرداخت تسهیلات پرداختند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 590485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =