تسنیم نوشت؛رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار و دشمنان برای عزاداری ماه محرم و ایجاد تفرقه برنامه‌ریزی اساسی کرده‌ بودند که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی این امر در کشور خنثی شد.

سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در یادواره شهید اعلمی و 184 شهید ورزشکار استان اردبیل اظهار داشت:‌ باید از مکتب شهیدان و راه و روش و سیره آنان درس بگیریم چرا که شهدا قهرمانان جبهه جهاد اصغر و جهاد اکبر هستند به طوری که در مقابل شرارتهای شرق و غرب ایستادگی کرده و از اسلام و کشور اسلامی دفاع کردند که این خود جهاد اصغر بوده و با پاک نگه داشتن نفس خود در راه خدا به شهادت رسیدند که این نیز جهاد اکبر برای شهدا محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: شهدا الگوی مناسبی برای جوانان و نوجوانان و نسل جوان هستند و به ویژه یادواره‌های گرامیداشت شهدا برای شناساندن نام و یاد شهدا برای نسل جدید انقلاب بسیار حائز اهمیت بوده و شهید اعلمی و 184 شهید ورزشکار استان نیز الگوی مناسبی برای ورزشکاران و اهالی ورزش هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شهید اعلمی بعد از اتمام سربازی خود تمام قهرمانی و دوران طلایی ورزش خود را رها کرده و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت که تأسی از مکتب امام حسین(ع) و ایمان و باور به فرهنگ عاشورا این شهید بزرگوار را در ردیف مردان خدا قرار داد به طوری که در جبهه و موقع نماز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در محراب خود به شهادت رسید که این شهید بزرگوار اسوه بزرگی برای ورزشکاران و قهرمانان ورزشی است.

وی با بیان اینکه شهید اسماعیل اعلمی با الگوگیری از مکتب عاشورا درس بزرگ استقامت و ایثار را به ما یاد داد٬ افزود: این شهیدان والامقام افتخار ایرانیان و مسلمانان دنیا هستند و ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم.

سردار نقدی با تشریح اینکه باید وصیت‌نامه شهید اسماعیل اعلمی در تمام ورزشگاههای کشور نصب شود٬ گفت: این وصیت‌نامه درس و پیام بزرگی برای مسلمانان دارد که باید تمام ورزشکاران اخلاق و منش پهلوانی این شهید را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای ایجاد تفرقه در عزاداری ماه محرم بیان کرد: استکبار و دشمنان برای عزاداری ماه محرم و ایجاد تفرقه برنامه‌ریزی اساسی کرده‌ بودند که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی این امر در کشور خنثی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمنان و استکبار جهانی در عزاداری ماه محرم در کشورهای پاکستان٬ عراق و یمن در کشورها خونریزی به پا کردند و مهم‌ترین هدف آنها این است که از ترویج مکتب عاشورا و فلسفه حسینی بین مسلمانان جلوگیری کنند.

سردار نقدی تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی با برنامه‌‌ریزیهای اساسی و ترفندهای مختلف درصدد هستند عزاداری ماه محرم را زیر سوال ببرند و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر به کار گرفته‌اند که توطئه‌ها و نقشه‌ها به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حال باز کردن پرونده فحشای خود هستند و دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا با سند و مدرک فحشای خود را رو می‌کنند و مردم آمریکا آزاد هستند که از بین این دو نامزد یکی را انتخاب کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: ما با پیروی از مکتب عاشورا و فلسفه حسینی در راستای توسعه و پیشرفت کشور گام برداشته‌ایم و وای بر کسانی که دم از تعامل با آمریکا می‌زنند.

سردار نقدی گفت: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام هستیم و ما با جان و دل از خون شهدای والامقام دفاع می‌کنیم و همیشه به استکبار دشمنان «نه» می‌گوییم.

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 590962

برچسب‌ها