تسنیم نوشت : سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی کرمانشاه گفت: بستانکاری گندمکاران کرمانشاهی از دولت ۳۰۷ میلیارد تومان است.

خبرآنلاین ،حمید بساطی با بیان اینکه بستانکاری گندمکاران کرمانشاهی 307 میلیارد تومان است، اظهار داشت: ارزش خرید تضمینی 743 هزار و 687 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان کرمانشاه بیش از 949 میلیارد تومان است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه پرداخت مطالبات گندمکاران از مهمترین دغدغه‌های شرکت غله و خدمات بازرگانی استان است، گفت: با پیگیریهای انجام شده در طی چند روز گذشته 102میلیارد تومان دیگر از مطالبات گندمکاران استان کرمانشاه پرداخت شد.

بساطی با اشاره به پرداخت 540 میلیارد تومان از بدهیها در گذشته مجموع پرداختی را به گندمکاران کرمانشاهی را 642 میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: در صورت مساعدت و همکاری دولت و با فروش اوراق قرضه در آینده نزدیک تمامی مطالبات گندمکاران استان پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان خرید گندم از کشاورزان از نظر حجمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد رشد داشته است، بیان کرد: با پیگیریهای شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه بخش قابل توجهی از مطالبات گندمکاران کرمانشاهی از طریق بانک کشاورزی پرداخت شده است و مابقی مطالبات نیز به زودی پرداخت می شود.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه رتبه پنجم کشور را در بین 14 منطقه کشور از نظرخرید تضمینی گندم از کشاورزان کسب کرده است، عنوان کرد: این موفقیت بعد از لطف خداوند حاصل تلاش مدیران استانی بوده است.

وی با بیان اینکه با احتساب 400 هزار تن گندم ذخیره شده در سالهای گذشته به طور تقریبی 100 درصد ظرفیت تمامی سیلوهای استان تکمیل است، گفت: استان کرمانشاه در صورت عدم شرایط برای صدور این گندم به سایر نقاط کشور تا چهار سال آینده ذخیره گندم دارد.

بساطی کیفیت گندم تولیدی استان را بسیار خوب و مناسب دانست و اظهار کرد: استان کرمانشاه اکنون در شرایطی قرار گرفته است که دیگر نیازی به واردات گندم ندارد و‌ هر ساله تقاضاهای بسیاری نیز از سایر استانها جهت صادرات گندم به این استان ها انجام می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =