۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۲

سیده فاطمه مقیمی گفت:«بخش مدیریتی اقتصاد کشور نیاز به ترمیم دارد و نیاز است تفکر جوان‌تر در امور اجرایی،اقتصاد را اداره کند.»

سیده فاطمه مقیمی، عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با خبرآنلاین درباره تحولات اخیر کابینه گفت:« مشکلات بخش فرهنگی در جامعه از موارد مختلف شروع شد و به جایی رسید خود وزیر محترم استعفا دادند، امیدواریم که تصمیمات مناسب برای جایگزینی این افراد در چند ماهه آخر دولت یازدهم انجام شود.»

وی افزود:« اما در بخش اقتصادی اگر بخواهیم آسیب شناسی کنیم، نیاز بیشتری به ترمیم وجود دارد. گرچه که الان دیر هم است ولی بهتر از انجام ندادن یک سری تغییرات است. تصمیماتی که دولت در برنامه ششم داشته و تنطیم شرایط برای بخش اقتصادی نیاز به ترمیم دارد.»

مقیمی تصریح کرد:«اگر تا امروز کشور از بیماری هلندی یا بیماری تحریم عذاب می کشید،امروز این دغدغه دگیر وجود ندارد و نمی تواند مورد ادعا باشد که وضعیت اقتصاد کشور به این دلایل نابسامان است. »

عضو هیات رییسه اتاق تهران خاطرنشان کرد:« بخش قابل توجهی از مشکلات اساسی اقتصاد مربوط به تصمیمات الان است و در حال حاضر صحبت در این باره فایده ندارد و نیاز به اقدامات اساسی دارد.»

وی عنوان کرد:« نیاز است که تفکر جوان درامور اجرایی اقتصاد در دستورکار دولت قرار بگیرد.»

 

22435

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    1 0
    منظور شما اينست كه سياستهاي كلان رو هم جوانترها ترسيم كنند??
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    1 0
    اصولا مدیریت کشور باید جوان شود. باید جوانها را کنار تجربه دارها قرار دهیم تا کار یاد بگیرند و وارد سیستم شوند چون سیستم مدیریتی مان خیلی پیر شده.