۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
 دمای هوای همدان به زیر صفر رسید

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای هوای همدان جمعه شب به یک درجه سانتیگراد زیر صفر رسید و روند کاهشی دما به طور تدریجی در روزهای آینده نیز در این استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ نادر پیرتاج همدانی، کارشناس ارشد هواشناسی استان طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به آخرین نقشه های پیش یابی و خروجی مدل های هواشناسی روند کاهشی دما و سرد شدن هوا در چند روز آینده به طور تدریجی در همدان ادامه دارد و از روز سه شنبه تا آخر هفته جاری دمای هوا بین 2 تا چهار درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

وی پیش بینی کرد: روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری با عبور موج ضعیفی از استان در برخی از نقاط ، شاهد بارش پراکنده خواهیم بود و در این 2 روز بر شدت وزش باد افزوده می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: در 24 ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

بنابر اعلام پیرتاج، کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته یک درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر 22 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

لازم به ذکر است، آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است، این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل و خنک دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =