قائم مقام اجرای سرشماری استان یزد با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، معاون استاندار در این دیدار با تاکید بر اینکه استان به آمارهای صحیح حاصل از سرشماری نیاز دارد، گفت: برگزاری سرشماری هزینه بالایی را در پی دارد و حداقل انتظار از اجرای این طرح ملی، استخراج آمار دقیق از وضعیت فعلی مناطق مختلف استان است تا در برنامه ریزی ها، به عدالت نزدیک تر شویم.
محمدعلی طالبی تاکید کرد که ستاد سرشماری استان می بایست، صحت آماری را مبنای کار خود قرار دهد و همه رده های اجرای سرشماری اعم از فرمانداران، بخشداران و... موظف به همکاری در تحقق این مهم هستند.

قائم مقام اجرای سرشماری استان هم با بیان اینکه آمار و اطلاعات سرشماری 95 تا حداقل 5 سال آینده مبنای تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های ملی و استانی بشمار می آید، بر صحت و دقت داده های آماری این طرح بزرگ ملی تاکید کرد.
محمدحمید فخرالدین گفت: خوشبختانه اراده استان، بر جمع آوری آمار صحیح از مناطق روستایی و شهری استان قرار گرفته و ستاد سرشماری استان نیز از این مهم عدول نخواهد کرد.
معاون سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان یزد گفت: ستاد سرشماری استان در مرحله حضوری سرشماری، بر شهرستان های استان نظارت کافی را اعمال نموده تا آمار جمع آوری شده، از صحت برخوردار باشد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 593182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =